کد خبر : 85355
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401- 18: 14

ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت

ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به ۱۲۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت از سراسر کشور گفت: مراسم اختتامیه یکشنبه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، یاسر محجوب با اشاره به اینکه هیئت انتخاب جشنواره فیلم کوتاه رشت تعداد ۱۲۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره از سراسر کشور را بررسی کردند، گفت: ۴۲ اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه آثار از ۱۹ استان کشور، ۲۶ شهر و ۵۵ نفر شرکت کننده ارسال شده است، افزود: ۱۲۰ فیلم از هنرمندان علاقمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره از صبح روز جمعه ۹ دی با اکران مردمی و دانش آموزی آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: در روز اول جشنواره ۲ کارگاه آموزشی طوفان نهان قدرتی و مهدی رحیمی نجات برگزار می‌شود و در روز جمعه همه شرکت کنندگان برای دیدار از خانه میرزا کوچک و مقبره می‌روند.

 

محجوب با اشاره به برگزاری اکران تخصصی آثار ویژه شرکت کنندگان و هنرمندان ادامه داد: این برنامه ساعت ۱۶ در تالار مرکزی رشت انجام می‌شود و پس از اکران، نقد و بررسی آثار توسط نواب محمودی با حضور شرکت کنندگان‌انجام می‌شود.

 

وی افزود: ۶ فیلم از شهرهای رشت و انزلی در بخش‌های مستند، داستانی، موبایلی و کلیپ در جشنواره حضور دارند.

 

محجوب با بیان اینکه آثار انتخاب شده توسط هیأت انتخاب در بخش داستانی ۱۸ فیلم، بخش مستند ۱۰ فیلم، بخش پویانمایی ۶ فیلم، بخش موبایلی ۴ فیلم و بخش کلیپ ۵ فیلم است گفت: اکران مردمی و دانش آموزی و رونمایی از فیلم کوتاه رقص چاقو از دیگر بخش‌های جشنواره است.

 

وی بیان کرد: اختتامیه جشنواره روز یکشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار