کد خبر : 33257
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 بهمن 1397- 20: 17

از اهانت به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) و مراجع تقلید تا دیدار با علمای گیلانی در شهر قم/ چرا سالاری هنوز هم حاضر به عذرخواهی نیست؟!

از اهانت به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) و مراجع تقلید تا دیدار با علمای گیلانی در شهر قم/ چرا سالاری هنوز هم حاضر به عذرخواهی نیست؟!

استاندار گیلان به جای عذرخواهی رسمی از مردم شریف گیلان و قم، در حرکتی نمایشی جهت تطهیر عملکرد ناصواب خود به استان قم سفر نمود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مصطفی سالاری در سفری یک روزه به شهر مقدس قم بعد از زیارت حرم حضرت معصومه(س) با آیت‌الله العظمی محفوظی گیلانی از مراجع عظام تقلید شیعیان، آیت‌الله اشکوری، آیت‌الله رمضانی و آیت‌الله پروایی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله فیض گیلانی، جعفری گیلانی، حجت‌الاسلام والمسلمین نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و با حضور در بیت مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت فومنی از مراجع فقید تقلید با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

این سفر در حالی صورت گرفت که ۱۳ دی سالجاری (شش روز قبل از ۱۹دی ماه سالروز قیام تاریخی مردم قم)، استاندار گیلان برای سخنرانی در همایشی کذایی به نام “در حلقه رندان” در فومن حضور یافت که در آن به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) و مراجع تقلید قم در قالب شعری طنز اهانت گردید.

حال سالاری به جای عذرخواهی رسمی از مردم شریف گیلان و قم، در حرکتی نمایشی جهت تطهیر عملکرد ناصواب خود به استان قم سفر نمود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار