کد خبر : 65978
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400- 23: 18

امام جمعه سنگر تصریح کرد؛

از عملکرد بعضی نمایندگان به ظاهر انقلابی تاسف می‌خورم/ تاییدصلاحیت‌ افراد معلوم الحال اگر نفاق و خیانت به رهبری نباشد، پس چیست؟!

از عملکرد بعضی نمایندگان به ظاهر انقلابی تاسف می‌خورم/ تاییدصلاحیت‌ افراد معلوم الحال اگر نفاق و خیانت به رهبری نباشد، پس چیست؟!

امام جمعه سنگر نوشت: این اگر نفاق و دو رویی و خیانت به آرمانها و فرامین رهبری در جهت مبارزه با مفسدان و فساد گریبانگیر جامعه نیست چه میتواند باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان در بیانیه‌ای نوشت:

ناظران کاین جلوه در مرآی و منظر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند

با عرض معذرت از حضرت حافظ علیه الرحمه به جهت تغییر بیت ایشان اما حکایت بعضی نهادها و انقلاب نمایی های آنان همین گونه است که در پشت القاب و عناوین پاک عمل ناپاک میکنند و پرچم مبارزه با فساد را مزورانه در میدان بلند و مع الاسف در خلوت به دنبال تائید نمودن و اعطای قدرت به اشخاص مسأله دار هستند.
جای بسی تأسف است که در تعیین صلاحیت داوطلبان شوراها که استعلام آن به مراجع چندگانه سپرده شد و در ابتدا با حرکت انقلابی به شهادت آنچه ما از عزیزان نظارت دیدیم خصوصا به سبب عملکرد غیر قابل دفاع شوراها در این ایام که نارضایتی و ناکارآمدی شوراها را رقم زده بود در پی کوتاه نمودن دستان آلوده و فاقد صلاحیت در جلوس بر کرسی نمایندگی مردم در شوراها بود .
اما در کشاکش پایان تائید و رد و عدم احراز ها متاسفانه دیدیم که حضرات پایان نمایش را با یک تراژدی به نفع مافیای داستان و به ضرر مردم رقم زدند که اگر این روند ایشان ادامه پیدا کند و یا اصلاح نگردد صریح تر در آینده از ایشان نام خواهیم برد .

عملکرد متناقض و زشتی را برخلاف شعارهایشان رقم زدند بگونه ای که اشخاص معلوم الحال را جواب استعلام کتبی منفی دادند و در خلوت شفاهی سعی در گرفتن تائیدیه افراد معلوم الحال برآمدند این اگر نفاق و دو رویی و خیانت به آرمانها و فرامین رهبری در جهت مبارزه با مفسدان و فساد گریبانگیر جامعه نیست چه میتواند باشد.
حتما بعد ورود افراد مسأله دار به شوراها باید شاهد این باشیم که همین حضرات استعلامی پیراهن عثمان را علم کنند و خود داعیه دار مبارزه با فساد در میدان باشند غافل از آنکه خورشید حقیقت همیشه پشت ابر دوگانگی و نفاق نخواهد ماند و همه چیز روزی روشن خواهد گردید .
لذا از حضرات متصدی امر میخواهیم با کنار گذاشتن رفتار دوگانه و غیر انقلابی سعی در جهت عمل به منویات انقلاب و رهبری و پاسداری از خون شهیدان باشند تا از مرد میدان به جای فقط حکایت در منظر مردم سر مشق مردانگی بیاموزند و مشق خدمت به یادگار بگذارند .
در انتها به دور از شانتاژهای زشت و ژست مطالبه گری حضرات در فضاهای مجازی و تبلیغاتی و در غالب بیانیه ها و مرقومه ها لازم میدانم بر طبق شواهدی که اطلاع داریم از هیئات نظارت شهرستان به سبب عملکرد انقلابی آنها تشکر و تاسف خودم را نسبت به عملکرد غیر انقلابی بعضی مراجع استعلامی و بعضی نمایندگان به ظاهر انقلابی ابراز نمایم.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فردی مقدم دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

حرف ایشان درست و کاملا قابل دفاع است، چرا باید افراد دارای سوابق محکومیت تایید شوند.

رفتن به نوار ابزار