کد خبر : 19941
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396- 02: 20

استان گیلان در حوزه آب شرب شهری و روستایی مشکلات اساسی دارد

استان گیلان در حوزه آب شرب شهری و روستایی مشکلات اساسی دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه برخی از مشکلات در استان قدمت ۳۰ ساله دارد گفت: استان گیلان در حوزه آب شرب شهری و روستایی مشکلات اساسی دارد.

به گزارش گیلانستان، مصطفی سالاری در شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه  باید با مشارکت جمعی حرکتی مداوم را به‌سوی توسعه استان گیلان پیش ببریم اظهار داشت: طرح‌های اولویت‌دار استان در راستای توسعه گیلان استخراج و شناسایی شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه  رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، حمل و نقل و ریلی در شورای توسعه استان بررسی شده است بیان کرد: استان گیلان در حوزه آب شرب روستایی و شهری مشکلات اساسی دارد.

وی با تاکید بر اینکه  باید در راستای اصلاح شبکه برق‌رسانی گام‌های اساسی در استان گیلان برداشته شود خاطرنشان کرد: استان گیلان در خصوص اجرای مصوبات سفر هیئت دولت به استان با سازمان برنامه و بودجه، ۷۹۵ میلیارد تومان به توافق رسیده است.

سالاری با اشاره به اینکه درخواست و مطالبات استان گیلان از بودجه کشور بیشتر از حد موجود است بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی و بودجه‌ای در کشور از موافقت با مطالبات و بودجه استان گیلان نهایت تشکر را داریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه برخی از مشکلات در استان گیلان قدمت ۳۰ ساله دارد خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی این پروژه‌ها در سال‌های اخیر در استان گیلان سرعت گرفته و تلاش است با تحرکی مداوم شاهد اتمام این پروژه‌ها باشیم.

سالاری با تاکید بر اینکه در راستای توسعه،  تولید و اشتغال استان گیلان اقدامات مطلوبی انجام‌شده است اظهار داشت: خواسته استان گیلان در خصوص اتمام پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت از سازمان برنامه و بودجه، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه باید مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق بودجه و توسعه استان گیلان پیگیر باشند تصریح کرد: باید به وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود به‌طور مطلوب جامع عمل پوشاند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار