کد خبر : 1629
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۳۹

اصلاح طلبان با لفظ “انتخابات آزاد” می‌خواهند هرشخصی با هر عقیده‌ای کاندیدا شود!

اصلاح طلبان با لفظ “انتخابات آزاد” می‌خواهند هرشخصی با هر عقیده‌ای کاندیدا شود!

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدتی است اصلاح‌طلبان و برخی از مسئولان اجرایی کشور از لفظ انتخابات آزاد استفاده می‌کنند،گفت: آیا منظورشان این است که هر کس با هر سابقه و ایده و تفکر و عقیده‌ای کاندید شودا شود.

به گزارش در گیلان، نادر یارحسینی با اشاره به شعار انتخابات آزاد و پایبندی به قانون، با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدام نسبت به انتخابات زودرس تذکر داده‌اند، اظهار کرد: ایشان همواره مسئولان را از ورود به انتخابات و غفلت از خدمت‌رسانی هشدار داده‌اند تا مبادا فعالیت زودرس انتخابات منجر به حاشیه رفتن روند اصلی فعالیت و خدمت در کشور شود.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدتی است اصلاح‌طلبان و برخی از مسئولان اجرایی کشور از لفظ انتخابات آزاد استفاده می‌کنند، افزود: آیا منظورشان این است که هر کس با هر سابقه و ایده و تفکر و عقیده‌ای کاندید شود و مورد موافقت قرار گیرد.

وی با تصریح بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات در ایران با معیارهای متعارف بین‌المللی بوده و از سالم‌ترین و بهترین انتخابات است، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 برخی عناوینی مانند صیانت از انتخابات مکرر سر می‌دادند و حتی کمیته‌ای در این زمینه تشکیل دادند و شبهه در انتخابات ایجاد کنند که سرانجام تبدیل به فتنه شد.

یارحسینی اضافه کرد: فتنه‌گران با کار خود ضربه‌ای بزرگ بر پیکر جمهوری اسلامی زدند یعنی در واقع نقشه دشمن را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که راجع به انتخابات توصیه‌هایی می‌کنند حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند، اظهار کرد: بنابراین مسئولان اجرایی کشور مواظب بیان الفاظ و بیانات خود باشند تا دشمنان برداشت سوء نکرده و غائله‌ای دیگر برپا نکنند.

این مسئول گفت: اگر شعار تبعیت از ولایت و رهبری داده اما رفتارها و کلمات به‌گونه‌ای ادا شود که مغایر با فرمان و منش رهبری باشد، مردم این دوگانگی را به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان درهم ریخته و طیف واحدی نیستند، یادآور شد: تضاد درونی بین اصلاح‌طلبان رو به افزایش است و اصولگرایان باید تعامل خود را نسبت به‌هم عمیق‌تر کنند.

یارحسینی با بیان اینکه شورای نگهبان باید از نظارت استصوابی که امری قانونی است استفاده کند، متذکر شد: شورای نگهبان به خاطر اسلام ملاحظه هیچ‌کس را نکند.

وی یادآور شد: شورای نگهبان به‌گونه‌ای عمل کند که مجلس ششم تکرار نشود./ فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار