کد خبر : 94622
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402- 58: 16

حجت الاسلام مهدوی در گفتگو با گیلانستان:

اظهارات وکیل الفتنه سابق پیرامون جشن عیدغدیر نشان دهنده شخصیت فریبکار و ضدمردمی ایشان است

اظهارات وکیل الفتنه سابق پیرامون جشن عیدغدیر نشان دهنده شخصیت فریبکار و ضدمردمی ایشان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اینجاست که مشخص می‌شود بعضی آقایان چقدر با این نوع حرکت‌های ارزشی، ولایی، انقلابی و مردمی که شعائر الهی را تقویت می‌کند مخالفند.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی در گفتگو با گیلانستان به توئیت توهین آمیز جعفرزاده نماینده سابق رشت علیه مراسمات عید غدیر واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: اظهارات اخیر وکیل الدوله و وکیل الفتنه سابق در باب جشن مردمی و با ارزش ۱۰ کیلومتری عید غدیر خم تهران باعث تعجب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ۲ دوره نمایندگی جعفرزاده در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است ایشان پاسخ دهند چرا در آن ۸ سال به جای شعرخوانی و مداحی در وصف دولتمردان وقت ، یکبار از خشکسالی سیستان و بلوچستان و مشکلات آب شرب زاهدان تذکری به دولت نداده است.

وی همچنین در ادامه افزود: ایشان بگویند چرا در دولت گذشته نسبت به اهدای ۷۵۰ سکه بهار آزادی معادل بیش از ۱۹ میلیارد تومان به آن ۲۱ نفری که در تحقق برجام نافرجام بوده اند، هیچ واکنش و عکس العملی نشان ندادند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه نماینده سابق رشت با اظهارات خود دشمنان اسلام و انقلاب را شادمان کرده است، ابزار داشت: ایشان نسبت به خیلی از مسائل و معضلات برجای مانده از دولت و مجلس قبل سکوت کرده ولی جشن ۱۰ کیلومتری تهران را که ۴۳۴ هزار بانی مردمی داشته و ۴ میلیون نفر را پذیرایی کرده، زیر سوال می‌برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان این اظهارات را حاکی از شخصیت فریبکار، اغواگر، ضدمردمی و ضدارزشی نماینده سابق دانست و گفت: اینجاست که مشخص می‌شود بعضی آقایان چقدر با این نوع حرکت‌های ارزشی، ولایی، انقلابی و مردمی که شعائر الهی را تقویت می‌کند مخالفند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار