کد خبر : 94811
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402- 11: 19

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

اعمال قانون ۷۰۰ خودروی هنجارشکن در گیلان

اعمال قانون ۷۰۰ خودروی هنجارشکن در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح دو روزه امنیت محله‌محور در استان گفت: ۷۰۰ خودروی هنجارشکن اعمال قانون شدند.

به گزارش گیلانستان، سردار حسین حسن‌پور با اشاره به اجرای طرح دو روزه امنیت محله‌محور در سطح استان گیلان به منظور برخورد با فروشندگان مواد مخدر، افراد هنجارشکن و اراذل و اوباش اظهار کرد: این طرح در شهرستان‌های رشت، انزلی، فومن، رودسر، لاهیجان و آستارا اجرا شد.

 

وی با اشاره به ۳ هزار و ۲۲۹ مورد تذکر لسانی به افراد قانون‌شکن و اعمال قانون ۷۰۰ خودروی هنجارشکن گفت: ۹۵ خودرو و ۷۵ موتورسیکلت به علت انجام اقدامات مغایر با قانون، توقیف شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مدت زمان اجرای این طرح خبر داد و افزود: ۳۶ سارق حرفه‌ای و ۳۱ نفر از اراذل و اوباش سطح استان نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی از ۴۵۲ واحد صنفی بازدید کردند، بیان داشت: از ۱۵۵ واحد تعهد اخذ و برای ۷۰ واحد صنفی نیز اخطار پلمب صادر شد.

 

سردار حسن‌پور با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در سطح استان گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی یا اقدامات مجرمانه، مراتب را از طریق سامانه فوریتی ۱۱۰ در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار