کد خبر : 100139
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402- 06: 11

انتقاد مصطفی بلورچی از کم‌توجهی به ورزشکاران؛

افراد نورچشمی به راحتی در ادارات جذب می‌شوند ولی سهم قهرمانان ورزشی گیلان صفر است!

افراد نورچشمی به راحتی در ادارات جذب می‌شوند ولی سهم قهرمانان ورزشی گیلان صفر است!

فعال سیاسی اجتماعی گیلان گفت: مسئولان بگویند در یکسال گذشته از میان استخدام صدها نفر در ادارات دولتی، چند نفر سابقه قهرمانی ورزشی دارند؟

به گزارش گیلانستان، مصطفی بلورچی در دیداری صمیمانه با جمعی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی استان گیلان با اشاره به اینکه ورزشکاران با کسب مقام قهرمانی در واقع به مردم و کشور خود خدمت می‌کنند، اظهار کرد: شما با افتخار آفرینی‌های خود در واقع پیام عزم، اراده، ایستادگی و ایمان مردم ایران را به گوش جهانیان می‌رسانید.

 

این فعال سیاسی-اجتماعی با بیان اینکه باید برای توسعه ورزش کارهای جدّی، اساسی و رسیدگی‌های مناسب و شایسته از جانب مسئولان صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جوانهایی که به قهرمانی دست پیدا کرده، نشان می‌دهند که دارای خصوصیات برجسته‌ای از جمله اراده‌ قوی‌ هستند.

 

بلورچی اقتصاد در ورزش را مسأله مهمی دانست و با تاکید بر اینکه نباید این مسأله در دست سودجویان و منفعت طلبان قرار گیرد، ابراز نمود: شایسته است در آئین نامه ها، مقررات آسانی برای باشگاه داران تعیین شود تا هم ورزش توسعه بیشتری در جامعه پیدا کند و هم چرخه اقتصاد در ورزش بهتر بچرخد.

 

وی با بیان اینکه مسئولان استان گیلان در زمینه به روز کردن امکانات و تجهیزات ورزشی اهتمام لازم ندارند، گفت: عده ای از مسئولان آنچنان علاقه زیادی به کلنگ‌زنی پروژه‌ها داشته که توجه چندانی به توزیع عادلانه منابع و تجهیزات ورزشی در شهرستان‌ها ندارند.

 

این فعال سیاسی-اجتماعی در ادامه از عدم توجه به استخدام ورزشکاران علی‌الخصوص قهرمانان و مدال آوران گیلانی گلایه کرد و افزود: چرا باید همواره شاهد جذب راحت افراد نورچشمی که بعضا مسئله‌دار هم هستند باشیم ولی سهم ورزشکاران تقریبا صفر باشد؟!

 

بلورچی در پایان تصریح کرد: مسئولان محترم استان پاسخ دهند مثلا در یکسال گذشته از میان استخدام صدها نفر در ادارات دولتی چه به صورت شرکتی و چه قراردادی و رسمی، چند نفر سابقه قهرمانی در مسابقات ورزشی را دارند؟ این تبعیض‌هاست که باعث می‌شود نگاه مردم نسبت به برخی مسئولان اصلا مثبت نباشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار