کد خبر : 93242
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1402- 20: 0

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

افزایش ۹ درصدی ورود خودرو به گیلان طی روزهای گذشته

افزایش ۹ درصدی ورود خودرو به گیلان طی روزهای گذشته

فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه ۹ درصد افزایش داشته ایم.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی امروز شنبه در گفتگو با رسانه‌ها به تشریح این خبر پرداخت و اظهار کرد: طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری از مسیرهای ورودی گیلان، ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو وارد استان شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۹ درصدی تقاضا برای سفر بوده‌ایم.

 

وی پر ترددترین مسیر ورودی گیلان را شهرستان رودبار اعلام کرد و افزود: طبق آمار به دست آمده از دستگاه‌های ثبت تخلف، حدود ۱۲ هزار خودرو در این مدت اعمال قانون شده‌اند.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان، محدودیت‌های ترافیکی از ۱۰ خرداد ماه در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس برای تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی اعمال می‌شود.

 

وی با توصیه به رانندگان و مسافران اضافه کرد: با توجه به تعطیلات رسمی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و به دلیل شلوغی مسیرها برای پیشگیری از تصادفات احتمالی، رانندگان نکات ایمنی و استراحت لازم را که ۱۵ دقیقه به ازای هر ۲ ساعت رانندگی است، مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار