کد خبر : 50231
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399- 41: 18

اقای وزیر بهداشت، دلایل رد احتمال شیوع کرونا از چینی های جام نامجو را اعلام کنید

اقای وزیر بهداشت، دلایل رد احتمال شیوع کرونا از چینی های جام نامجو را اعلام کنید

سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان، هفته گذشته با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ” بعد از اعلام نتایج موارد ابتلا به ویروس کرونا، برخی توصیه داشتند که اعلام این موارد قبل از انتخابات مجلس درست نیست، ولی بنده اعتقادم همواره بر این است که صداقت و راستگویی به مردم، بزرگترین سرمایه اجتماعی است که باید حفظ شود.” حال که صداقت و راستگویی با مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی خود می دانید، لطفا دلایل رد احتمال شیوع کرونا از چینی های جام نامجو گیلان را شفاف با مردم بیان کنید تا این سرمایه اجتماعی را از دست ندهید.

به گزارش گیلانستان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بعد از ماه ها سکوت، بالاخره لب به سخن گشود و در خصوص احتمال شیوع کرونای گیلان از جام نامجو گفت: با توجه به اهمیت موضوع، گروهی ویژه از سوی وزارت بهداشت به‌صورت نامحسوس برای بررسی موضوع به استان سفر کرده و تمامی جوانب امر را پیگیری کرده‌اند و احتمال شیوع کرونا از منشا دو مدرس چینی رد شده است. وی دلایل رد این موضوع را هم اینگونه عنوان کرد: هیچ‌یک از همراهان مدرسین چینی به ویروس کرونا مبتلا نشدند!

نگارنده که هیچ، یقینا هیچ ذهن مطالبه گری هم به همین سادگی نمی پذیرد که بگوییم احتمال شیوع کرونا از چینی ها جام نامجو، بدون عنوان هیچ دلیل خاصی رد شده است.

از مدیرکل ورزش استان که دیگر قطع امید کرده ایم، اما به وزیر بهداشت که هفته گذشته در صحن علنی مجلس گفت: “صداقت و راستگویی به مردم، بزرگترین سرمایه اجتماعی است که باید حفظ شود.” انتظار داریم هم اکنون که بر آنها مسجل شده است جام نامجو مبرا از هرگونه اتهامی است، برای مردم نیز شفاف بیان کند، دلایلش چیست؟

و اصلا چرا گروه ویژه شان !!! به صورت نامحسوس !!! به کنکاش در این خصوص می پرداخت؟

و اگر جام نامجو از این قضیه مبرا است، پس تکلیف اظهارات خود حضرتعالی در صحن علنی مجلس و یا معاونتان در گفتگو با صداوسیما و یا نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس که گفته بودید گیلان نیز یکی از دو منبع شیوع کرونا در کشور است چه می شود؟

جام نامجو که نبود، یقینا منبع دیگری برای این موضوع پیش بینی کرده اید، ایا مخفی نگه داشتن آن، از دست دادن همان سرمایه اجتماعی نیست؟/خط اول ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار