کد خبر : 32900
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دی 1397- 15: 11

الگوسازی از جانبازان برای نسل جوان ضرورت دارد

الگوسازی از جانبازان برای نسل جوان ضرورت دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، جانبازان را سرمایه ارزشمند انقلابی و معنوی جامعه دانست و گفت: الگوسازی از جانبازان برای نسل جوان ضرورت دارد.

به گزارش گیلانستان منطقه گیلان، عبدالله پاکاری، در دیدار و عیادت با جانباز معظم «بازاری» تکریم جانبازان را تکریم ارزش ها، خوبی ها و ایثارگری ها دانست و اظهار کرد: نظام اسلامی ما در سایه این تفکر و فرهنگ ناب به بار نشسته و به عنوان الگوی حکومت مردم سالار دینی به جهانیان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه جانبازان با ایثارگری و جانفشانی در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و دارند، گفت: جانبازان به پیروی از علمدار کربلا، شکوه، عظمت و سربلندی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده و در تاریخ ماندگار شدند .

پاکاری جانبازان را سرمایه ارزشمند انقلابی و معنوی جامعه دانست و تصریح کرد: الگوسازی از جانبازان برای نسل جوان ضرورت دارد .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان: گفت: فروتنی خانواده‌های شهدا و ایثارگران انسان را بیش از پیش به جایگاه ارزشمند ایثار متوجه می‌کند.

وی یادآور شد: اگر خداوند فرصتی را برای دیدار با خانواده‌های جانبازان سرافراز و یا خانواده‌های شهدا فراهم کرد باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار