کد خبر : 94994
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402- 13: 19

امضای تفاهم نامه همکاری  مخابرات منطقه گیلان  با مجتمع تجاری فرهنگی آدینه رشت

امضای تفاهم نامه همکاری  مخابرات منطقه گیلان  با مجتمع تجاری فرهنگی آدینه رشت

تفاهم نامه همکاری مخابرات منطقه گیلان و مجتمع تجاری فرهنگی آدینه رشت در راستای اجرای شبکه فیبر نوری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گیلانستان ، این تفاهم نامه همکاری با پیگیری و تلاش های حوزه معاونت تجاری و همکاری موثر معاونت شبکه به منظور توسعه زیر ساخت ها و به منظور واگذاری ۱۳۵۰ سرویس تلفن و اینترنت بر بستر فیبرنوری (ftth)  و همچنین بررسی وضعیت آنتن دهی موبایل در محوطه و داخل مجتمع و ایجاد بستر لازم به ظرفیت واگذاری تا ۵۰۰۰ هزار سرویس اینترنت به مشترکین در مجتمع تجاری فرهنگی آدینه منعقد شد.

 

بر اساس این تفاهم نامه ، طرفین توافق کردند با همکاری یکدیگر و استفاده از ظرفیت سیستم های انتقال و شبکه فیبر نوری مخابرات نسبت به احداث فیبر نوری اختصاصی اقدام تا مجتمع بزرگ آدینه رشت از سرویس های متنوع مخابراتی با کیفیت پایدار و همچنین دیتای پرسرعت مبتنی بر بستر شبکه فیبر نوری بهره مند گردند.

 

گشتاسب خدابخش معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گیلان در این نشست با اشاره به امضای تفاهم نامه گفت : آمادگی مخابرات منطقه گیلان جهت ایجاد زیر ساخت های نوین ارتباطی برای مجتمع آدینه و حرکت به سمت هوشمند سازی شهری است.

 

همچنین وی  اظهار امیدواری کرد و انعقاد این تفاهم نامه را نتایج ارزشمندی در جهت توسعه فناوری ارتباطات برای شهر رشت و درنتیجه استان بدنبال خواهد داشت.

 

گفتنی است حسین رنجی معاون شبکه مخابرات منطقه گیلان و عباس علی نژاد مدیر ارتباطات در این نشست حضور داشتند.

 

پروژه فوق به شرط در فراهم نمودن امکانات توسط مشترک تا نهایتا دو ماه آینده قابل تحویل خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار