کد خبر : 96452
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402- 38: 21

انتقاد عضو شورای شهر رشت از فقدان تعهد کاری برخی کارمندان شهرداری

انتقاد عضو شورای شهر رشت از فقدان تعهد کاری برخی کارمندان شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برخی از نیروهای شهرداری رشت فقط صبح‌ها کارت ورود به محل کار را می‌زنند و پس از آن در مجموعه حضور ندارند.

به گزارش گیلانستان، رضا عاشری امروز شنبه در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه قصد زیر سوال بردن مدیریت پسماند شهرداری رشت را ندارم، اظهار کرد: در بخش شیرابه هفت الی هشت نیرو جذب شهرداری شدند که از این تعداد دو نفر نیروی خانم هستند که اصلاً در محل کارشان حضور پیدا نمی‌کنند و در کار خارج از جایگاه تعریف شده مشغول به فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه در شهرداری رشت کارمندانی حضور دارند که فقط صبح‌ها کارت ورود می‌زنند، افزود: هر فردی برای هر جایگاهی جذب شده است باید در همان جایگاه نیز به خدمت مشغول باشد و نباید به بیت المال خیانت کرد و برخی از نیروهای شهرداری رشت فقط صبح‌ها کارت ورود به محل کار را می‌زنند و پس از آن در مجموعه حضور ندارند.

 

پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه جمع آوری زباله

 

«هادی رمضانی» یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه رفتار و عملکرد ناصحیح، نارضایتی شهروندان را رقم می‌زند، اظهار کرد: ۳۲۰ میلیارد تومان به شرکت طرف قرارداد بابت جمع آوری زباله از شهرداری رشت پرداخت می‌شود اما خروجی مناسب در این باره در سطح شهر مشاهده نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه باید پیرامون تفکیک زباله از مبدا فرهنگ سازی شود، افزود: باید در سطح وسیع در شهر تبلیغات و فرهنگ سازی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار