کد خبر : 102530
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402- 46: 11

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

انهدام شرکت هرمی در چابکسر

انهدام شرکت هرمی در چابکسر

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۲ تن از اعضای آن در بخش چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار کرد: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

 

وی با اشاره به دریافت خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در یکی از روستاهای بخش چابکسر شهرستان رودسر و پیگیری پلیس گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی صورت گرفته در این زمینه از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل فعالیت اعضای این شرکت را در یک منزل مسکونی شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر و دستگیری ۱۲ نفر از اعضای شرکت هرمی که در فضای مجازی هم تبلیغات می‌کردند، خبر داد و با اشاره به کشف ۳۷ جلد جزوه و ۱۵ حلقه لوح فشرده در مورد فعالیت و عضوگیری، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: علی‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار