کد خبر : 93105
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402- 44: 13

اولین خانه کاراته بسیج گیلان در شهرستان تالش افتتاح گردید   

اولین خانه کاراته بسیج گیلان در شهرستان تالش افتتاح گردید    

اولین خانه کاراته بسیج در شهرستان تالش به همت معاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه تالش و رئیس هیات کاراته بسیج شهرستان تالش استاد امیرامرالله افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گیلانستان، این مراسم با حضور فرماندهی محترم سپاه ناحیه تالش، رئیس هیات کاراته بسیج استان گیلان محمد رحمانی،دبیر هیات کاراته بسیج استان گیلان سیدرضامیرحسینی، مسئول کمیته مربیان نادر ملکوتی و جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی در تالش افتتاح گردید. در حاشیه این مراسم مسئولین و تعدادی از ورزشکاران کاراته در گلزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر گشته و باقرائت فاتحه ای یاد و نام شهدای ۸سال دفاع مقدس را گرامی داشتند، همچنین در پایان احکام کمیته های هیات کاراته بسیج شهرستان تالش با حضور مسئولین سپاه ناحیه و هیات کاراته بسیج استان گیلان اهداء گردید.

محمد رحمانی رئیس هیات کاراته بسیج استان گیلان دراین مراسم اظهار داشت؛ پتانسیل در رشته ورزشی کاراته در استان گیلان بسیار بالاست، انشالله با تلاش و همدلی مسئولین و ورزشکاران بتوانیم به نتایج بسیار خوبی در کاراته آزاد و کنترلی برسیم.ایشان دراین باره افزود هدف کاراته بسیج در گیلان قهرمان پروری و پهلوان پروری در این رشته رزمی میباشد. ایشان ادامه داد؛ مربیان کاراته بسیج در گیلان باید به قشر مستضعف و کم درآمد جامعه نگاه ویژه ای داشته باشند و با حمایت این قشر این رشته ورزشی را تا حد امکان گسترش دهند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار