کد خبر : 92437
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402- 46: 15

سرپرست فرمانداری تالش خبر داد؛

تخریب ۷۰ درصد سردهنه‌های کشاورزی تالش/ بازسازی نیازمند اقدام جهادی است

تخریب ۷۰ درصد سردهنه‌های کشاورزی تالش/ بازسازی نیازمند اقدام جهادی است

سرپرست فرمانداری تالش از تخریب ۷۰ درصد از سردهنه های کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: بازسازی سردهنه های تخریب شده نیازمند اقدام جهادی و میدانی است.

به گزارش گیلانستان، فرامرز مرجانی پیش از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از اراضی شالیزاری شهرستان تالش، اظهار کرد: مسئولین امور منابع آب و جهاد کشاورزی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود شهرستان، نسبت به بازسازی و آبگذاری انهار و سردهنه‌ها کشاورزی اقدام کنند.

 

وی با اشاره به آبگرفتگی بخشی از شالیزارهای تالش در سیلاب اخیر افزود: با توجه آبگرفتگی وسیع اراضی کشاورزی روستاهای کوچ آلان و پشته بخش مرکزی نسبت به بررسی و رفع مشکلات به صورت اصولی در دستور کار قرار گرفت.

 

سرپرست فرمانداری تالش از تخریب ۷۰ درصد از سردهنه های کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بر اثر سیل بخشی از اراضی نشا شده آسیب جدی دیده است جهاد کشاورزی نهایت همکاری را با کشاورزان در تهیه بذر و کود شیمیایی داشته باشد.

 

مرجانی با تاکید بر تسریع در روند بازسازی سردهنه های تخریب شده تالش اضافه کرد: بازسازی سردهنه های تخریب شده نیازمند اقدام جهادی و میدانی است.

 

وی همچنین در بازدید میدانی از املاک کشاورزی روستای ویزنه تالش افزود: بیش از ۲۰ هکتار از اراضی شالیزاری این روستا زیر آب رفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار