کد خبر : 104739
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402- 19: 15

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛

بارش خفیف برف و باران در گیلان تا فردا / افزایش دما از چهارشنبه

بارش خفیف برف و باران در گیلان تا فردا / افزایش دما از چهارشنبه

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش نسبی دما و وزش باد و بارش خفیف و پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف مهیاست.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را ابری و مه آلود، همراه با بارش خفیف باران دانست و اظهار کرد: بالاترین و پایین ترین دما طی امروز بین ۱۲ درجه سانتیگراد و منفی ۴ درجه سانتیگراد در نوسان است.

 

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جریانات نسبتا ناپایدار در منطقه دانست و افزود: طی ۲۴ ساعت آینده شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش نسبی دما و وزش باد و بارش خفیف و پراکنده باران مهیاست.

 

مدیرکل هواشناسی گیلان از آغاز بارش پراکنده برف در ارتفاعات به ویژه طی عصر و شب امروز خبر داد و تصریح کرد: بارش خفیف برف در مناطق کوهستانی و بالادست تا فردا ادامه دارد.

 

دادرس، با بیان اینکه طی چهارشنبه و پنجشنبه با شکل‌گیری جریانات جنوبی شاهد وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در پاره ای از نواحی جلگه‌ای و ساحلی، پدیده مه مورد انتظار است و افزایش دما خواهیم داشت.

 

وی دریای خزر را برای فعالیت‌های دریانوردی و صید تا پایان هفته مناسب دانست و متذکر شد: از عصر پنجشنبه مجددا با گذر امواج کم و بیش ناپایدار و شمالی شدن جریانات، شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش نسبی دما و بارش پراکنده باران و وزش باد تا اوایل هفته آینده فراهم است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار