کد خبر : 90964
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402- 46: 14

«بازارمج شهر بهشت» در رضوانشهر برگزار می‌شود

«بازارمج شهر بهشت» در رضوانشهر برگزار می‌شود

شهرداری رضوانشهر، با اشاره به برگزاری رویداد «بازارمج شهر بهشت» گفت: ایجاد رونق اقتصادی از مهمترین اهداف شهردای رضوانشهر است.

به گزارش گیلانستان، رضا رسولی شهردار رضوانشهر امروز در جمع خبرنگاران،  با اشاره به وجود محصولات متنوع کشاورزی ،دامی و صنایع دستی و غیره در شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: متأسفانه بازار و سفره مردم از این محصولات سالم و محلی خالی شده است که ما تلاش داریم این محصولات یک بار دیگر به کمک رویداد فرهنگی اقتصادی باز مج به سبد غذایی مردم بازگردد.

 

شهردار رضوانشهر هدف از این رویداد را عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و توزیع آنها در بین شهروندان با هدف توسعه و ساماندهی بازار محلی و تولیدات دستفروشان منطقه در قالب طرح “از مزرعه تا سفره” عنوان کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری این رویداد فرهنگی اقتصادی از اول تا سوم اردیبهشت در «چهارشنبه بازار»  رضوانشهر گفت: در قالب این رویداد علاوه بر ساماندهی دستفروشان و فروشندگان محصولات کشاورزی و محلی در سطح شهر می‌توانیم به برند سازی محصولات تولیدی در این شهرستان نیز دست یابیم.

 

رسولی همچنین بر تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر رضوانشهر در خانه خلاقیت و نوآوری شهر بهشت در راستای احیای مشاغل فراموش شده در قالب ایجاد موزه بازار در این شهر تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار