کد خبر : 101591
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402- 46: 12

باشگاه داماش به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد

باشگاه داماش به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: مسئولان این باشگاه به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اعلام نتیجه دیدار برگزار نشده با نفت و گاز گچساران اعتراض کرد.

به گزارش گیلانستان، سجاد حقدادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل عدم حضور تیم داماش مقابل تیم نفت و گاز گچساران نتیجه این بازی سه بر صفر به سود گچساران اعلام و تیم داماش نیز به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

وی افزود: البته ما مستندات خود را به دلیل عدم حضور در بازی مقابل نفت و گار گچساران به فدراسیون فوتبال ارسال کرده بودیم و نسبت به اعلام این رای نیز از سوی کمیته انضباطی معترض هستیم ضمن آنکه این مستندات را برای مراجع رسیدگی در فدراسیون فوتبال نیز فرستاده ایم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وجود مشکلات ناخواسته و لغو پرواز موجب شد تا تیم داماش از دیدار مقابل نفت و گاز در گچساران باز بماند از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتظار داریم که این مستندات را به دقت مورد بازبینی قرار دهد.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش بیان کرد: به هر حال با توجه به اینکه عدم حضور داماش در این دیدار عمدی نبوده از کمیته انضباطی درخواست می کنیم که در رای اعلام شده تجدیدنظر کرده و این مسابقه در تاریخ دیگری برگزار شود.

 

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و داماش گیلان باید روز سه شنبه هفته گذشته در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان در گچساران به مصاف هم می‌رفتند.

 

قرار بود تیم داماش با پروازی مستقیم از رشت به گچساران اعزام شود و دوباره به رشت بازگردد که این پرواز لغو شد. به ناچار تیم داماش باید به تهران اعزام می‌شد تا با پرواز هوایی به شیراز اعزام شده و از طریق اتوبوس به گچساران برود.

 

به گفته مسئولان باشگاه داماش این تیم روز دوشنبه هفته گذشته عازم تهران شد اما پرواز تهران به شیراز لغو و پرواز جایگزینی هم برقرار نشد و از سوی دیگر به دلیل فاصله زمانی کوتاه، این تیم نتوانست با اتوبوس به گچساران برود.

 

تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور دارد، تا پایان هفته شانزدهم این مسابقات با کسب ۱۱ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این رقابتها قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار