کد خبر : 50921
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399- 15: 23

طی صدور حکمی؛

“بخشی نژاد” مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه یک رشت شد

“بخشی نژاد” مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه یک رشت شد

برادر پاسدار سجاد بخشی نژاد به عنوان مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه یک رشت منصوب شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک رشت، به پاس گرامیداشت هفته مقام معلم و تکریم و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک رشت، جانشین سپاه پاسداران ناحیه مرکزی رشت و هیئت همراه با حضور در محل این ناحیه، ضمن گرامیداشت ایام هفته معلم از زحمات سرهنگ پاسدار محمدرضا جمالزاده تقدیر و برادر پاسدار سجاد بخشی نژاد به عنوان مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه یک رشت منصوب شد.

بهرام صفری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک رشت در این دیدار سپاه را مظهر تجلی از خودگذشتگی دانست و تصریح کرد:سپاه پاسداران همیشه و همه جا یاوران مظلومان جهان بود و ثابت کرده است که در راستای حفظ و حراست از نظام و ملت شریف جمهری اسلامی ایران از هیچ کوششی در هیچ جایی دریغ نداشته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک رشت با اشاره به حضور پررنگ سپاه در سیل، زلزله و اخیرادر بحران کرونا، از زحمات بی منت آنها تقدیر و از خداوند منان برای یکایک آنها آرزوی توفیق و سلامتی را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

با،سلام،من،همسر،ایثار،گر،حسن،فاریابی،همدانی،هستم،ولی،هرگز،از،مزایای،بیمارستانی،یک،ایثارگر،استفاده،نشده،چون،مدرکی،به،دستم،نیست،بجز،نامه،جبعه،حسن،فاریابی،همدانی،که،سه،سال،شش،ماه،درجبه،بوده،ولی،هر،زمان،که
بیمارستان،بستری،میشوم،یا،پول،دارو،هیچ،نامی،از،همسرم،برده،نمیشود،بعنوان،ایثارگر،رسیدگی،نمایید

رفتن به نوار ابزار