کد خبر : 89975
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402- 15: 19

سخنگوی شورای شهر رشت:

برپایی سفره پذیرایی در پارکهای رشت بعد از اذان مغرب/ لزوم رعایت آداب اسلامی در روز طبیعت

برپایی سفره پذیرایی در پارکهای رشت بعد از اذان مغرب/ لزوم رعایت آداب اسلامی در روز طبیعت

.

نادر حسینی در گفتگو با گیلانستان با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت و حضور شمار زیادی از مسافران در شهر رشت اظهار کرد: مجموعه شهرداری در طول تعطیلات عید نوروز به صورت شبانه روز به خدمت مسافران و مجاوران عزیز مشغول بوده و در روز “سیزده بدر” نیز به صورت ویژه خدمات رسانی خود را ادامه خواهد داد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه درب تمامی بوستان‌های شهر به روی مردم در روز طبیعت باز است، خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن این روز با ماه مبارک رمضان در تلاشیم تا در پارک‌های رشت مقدمات برگزاری نماز جماعت و همچنین برپایی سفره افطار برای روزه‌داران عزیز فراهم نمائیم.

 

عضو شورای شهر رشت در همین خصوص از هیئات مذهبی، گروه های جهادی و سایر تشکل‌های فرهنگی که در مجموعه خود به تهیه و توزیع افطار می‌پردازند، درخواست کرد که برنامه خود را برای روز طبیعت در سطح بوستان‌های شهر برگزار کنند.

 

حسینی به آمادگی کامل سازمان‌های فرهنگی و سیما منظر شهرداری جهت میزبانی از خانواده‌ها در روز طبیعت اشاره کرد و گفت: از مسافرین عزیز خواهشمندیم به حرمت ماه مبارک رمضان در طول روز از برپایی سفره‌های صبحانه ، ناهار و… اکیدا خودداری نموده و پس از اذان مغرب به پذیرایی از خود بپردازند.

 

سخنگوی شورای شهر رشت در پایان ضمن درخواست از مردم مبنی بر رعایت همه آداب اخلاقی و اسلامی در روز طبیعت ابراز نمود: سازمان‌ها و مناطق شهرداری موظف هستند به احترام این ماه از برپایی سفره‌های پذیرایی در طول روز جلوگیری به عمل آوردند.

 

انتهای پیام/

 

مصاحبه: مجتبی امین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار