کد خبر : 93267
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۹

گزارش تصویری/

برگزاری مراسم سالگرد جانباز شهید آیت الله احسانبخش در رشت

برگزاری مراسم سالگرد جانباز شهید آیت الله احسانبخش در رشت

.

به گزارش گیلانستان، کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه «آیت الله احسانبخش» دارای شخصیت ملی بود، گفت: عمر ایشان با جهاد سپری شد.

 

حجت الاسلام محمد مدنی ظهرشنبه در مراسم گرامیداشت جانباز شهید آیت الله احسانبخش در مصلای رشت اظهار کرد: شهید آیت الله احسانبخش شخصیتی انقلابی، جهادی، متدین و اهل تقوا بودند.

 

وی با بیان اینکه خرداد، ماه پرخاطره ای برای مردم ایران است، افزود: اعلام عزای عمومی در ۱۵ خرداد توسط امام راحل نشان دهنده اهمیت این ایام است.

 

این کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه آیت الله احسانبخش دارای شخصیت و چهره ملی بود، گفت: شهید احسانبخش خدمت رسانی برای ایران اسلامی را سر لوحه کار خویش قرار داده بود.

 

مدنی با بیان اینکه آیت الله احسانبخش عالمی متحرک و محرکی بود، اضافه کرد: آیت الله احسان بخش تحول گرا، بصیر، خستگی ناپذیر، پاسخگو و عامل بود.

 

وی ادامه داد: آیت الله احسان بخش اهل علم، حِلم، تلاش، جهاد و تقوا بود و آن را در جامعه نیز و گسترش می‌داد.

 

این کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه آیت الله احسانبخش عالم به زمان بود، گفت: راه رستگاری و خوشبختی از مسیر آگاهی و بصیرت می‌گذرد و ایشان هم از این مسیر گذشت.

 

مدنی با بیان اینکه چراغ حق خاموش شدنی نیست، اضافه کرد: جامعه همیشه در تیررس فتنه و شبهات و نفاق قرار دارد و باید بسیار هوشیار و اهل بصیرت باشد.

 

وی با تاکید بر لزوم حق طلبی در مقابل فتنه‌ها و باطل، افزود: بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و تقواپیشگی منجر به تشخیص حق و باطل می‌شود.

 

کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه برخی خواص به دلیل بی تقوایی در دام باطل می‌افتند، گفت: عدم درک و فهم سیاسی و ولایی از سوی برخی خواص منجر به گمراهی آنها شده است.

 

مدنی با بیان اینکه آیت الله شهید احسان بخش بصیر و اهل تقوا بود، اضافه کرد: علمداری زیر پرچم ولایت با بصیرت و تقواپیشگی تحقق می‌پذیرد.

 

وی با اشاره به روحیه جهادی آیت الله احسان بخش، افزود: تمام عمر آیت الله احسان بخش با جهاد سپری شد.

 

این کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه دشمن غیرت دینی جامعه را هدف قرار داده است، گفت: دشمن دنبال کم رنگ کردن وصایای شهدا و توصیه‌های بزرگان دین است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار