کد خبر : 88252
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401- 10: 20

به‌ مناسبت اعیاد شعبانیه اجرا می شود:

برگزاری ۱۰ محفل قرآنی در ۱۰ شهر استان گیلان

برگزاری ۱۰ محفل قرآنی در ۱۰ شهر استان گیلان

مرادی از برپایی محافل قرآنی با حضور ۱٠ قاری کشوری در ۱٠ شهر استان گیلان خبر داد و گفت: این محفل نورانی به مناسبت اعیاد شعبانیه برپا شده است.

به گزارش گیلانستان، مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت گیلان – با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه ۱٠ محفل قرآنی از  ۴ تا ۱۶ اسفندماه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه تسنیم قرآن و عترت و جمعیت قرآنیان استان گیلان در ۱۰ شهرستان در حال برگزاری است.

 

 

 

سخنگوی جمعیت قرآنیان استان گیلان افزود: این محافل قرآنی در شهرهای لاهیجان، لنگرود، آستارا، بندرانزلی، املش، تالش، آستانه اشرفیه، رودسر و فومن و سنگر با حضور و تلاوت قاریان مطرح ملی و استانی برگزار می‌شود.

 

 

 

مرادی با بیان اینکه برای اولین بار است که در این ایام و به این شکل محافل قرآنی برگزار می‌شود، گفت: استاد محمود لطفی‌نیا، حسین فردی، مهدی عبرتی، سیدمصطفی حسینی، سعید پرویزی، مهدی غلام‌نژاد، یوسف ایزدی، محمدرضا نمازی، وحید خزایی، ابراهیم فلاح تبسم چهره، هادی موحد امین، هادی اسفیدانی، حمیدرضا احمدی‌وفا، ابوالفضل زیبایی ، امیدرضا رحیمی ، مهدی غلام‌نژاد از جمله قاریان ممتاز بین‌المللی، ملی و استانی هستند که در این محافل ۱۰ گانه قرآن، قرائت می‌کند.

 

 

 

وی اذعان کرد: اینکه ۱٠ قاری کشوری در ۱٠ روز در ۱٠ شهر یک استان در محافل قرائت داشته باشند تقریبا در کشور نظیر نداشته و امیدواریم این حرکت در مناسب های مختلف تداوم یابد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار