کد خبر : 99441
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402- 44: 21

بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در رشت

بزرگداشت شهدای مظلوم غزه در رشت

صبح امروز جمعی از گیلانیان برای حمایت و دفاع از مردم فلسطین در گلزار شهدای رشت تجمع کردند.

به گزارش گیلانستان، به دنبال حملات  پی‌درپی و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و قطع ارتباط آنان با دنیای خارج که تلاش دشمن اشغالگر برای سرپوش نهادن بر جنایات جنگی است، بار دیگر منجر شد، تعداد بیشماری از زنان و کودکان بی‌گناه و مظلوم غزه به شهادت برسند و این حجم گسترده ویرانی‌های حاصل از رژیم صهیونسیتی به دور از چشم رسانه‌های جهانی باشد.

 

صبح امروز جمعی از گیلانیان برای حمایت و دفاع از مردم فلسطین در گلزار شهدای رشت تجمع کردند. شرکت‌کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن پلاکارد‌هایی و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را از اعمال ظالمانه این رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین اعلام کردند.

 

 

 

محمد جلایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این به نوار غزه و قطع ارتباط آنان با دنیای خارج اظهار کرد: صهیونیست‌ها در حال کودک‌کشی و نسل‌کشی در غزه هستند و در تلاشند تا این جنایات به دور از رسانه‌های جهان باشد، ما آمده‌ایم اینجا تا برائت بجوییم و این فریضه جزو فروع دین اسلام است، قطعاََ این کار در محضر شهدا برکت خواهد داشت.

 

وی خطاب به کسانی که در مقابل ظلم‌های رژیم صهیونیستی به مردم غزه سکوت می‌کنند، گفت: بی‌شک آنان در صف سفیانیان خواهند بود زیرا تمامی این اتفاقات نشانه ظهور است. پس ای انسان‌های آزاده بیدار شوید! سکوت جایز نیست، بگذارید همه در مقابل ما به صف بشوند، ما با تمام قوا در مقابل ظالم می‌ایستیم.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه ما روزی که فهمیدیم مرگ در راه خدا مساوی با پیروزی است، همان روز محکوم به پیروزی شدیم، افزود: ما همان ملتی هستیم که خداوند ما را محکوم به پیروزی کرد و در اندیشه ما شکست معنایی ندارد. ان‌شاءالله به زودی قبله اول مسلمانان جهان یعنی قدس آزاد خواهد شد.

 

جلایی اتفاقات و تحولات در غزه را بیداری جهانی دانست و تصریح کرد: آن‌هایی که همه چیز را برپایه نگاه دنیایی ساخته‌اند، هرگز درک نخواهند کرد که امروز شاهدیم که حتی در قلب آمریکا و اروپا مردم بیدار شدند و در مقابل ظلم به خروش آمدند. اینها همه نشانه‌هایی است که انقلاب اسلامی آن را پایه‌گذاری کرده بود.

 

وی با تأکید بر اینکه طوفان‌الأقصی باعث بی‌آبرویی دشمن شده است، گفت: چه درکش را بکنند و چه نه، محکوم به پذیرش شکست مفتضحانه جنگی و رسانه‌ای خودشان خواهند شد و آن‌ها باور دارند که قدس از آنِ امت مسلمان است و به فضل خدا به زودی مجازات سختی خواهند شد و به یقین این وعده بزرگ الهی محقق خواهد شد.

 

 

 

 

 

به گزارش فارس، شرکت‌کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن پلاکارد‌هایی و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از اعمال ظالمانه این رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار