کد خبر : 77600
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

عضو خبرگان رهبری در گفتگو با گیلانستان:

بنده در آیت الله رودباری همواره ساده زیستی، تقوا و گریه بر اهل بیت(ع) دیدم/ ایشان شخصیتی کم‌ نظیر بودند

بنده در آیت الله رودباری همواره ساده زیستی، تقوا و گریه بر اهل بیت(ع) دیدم/ ایشان شخصیتی کم‌ نظیر بودند

عضو خبرگان رهبری گفت: بنده در حضرت آیت الله رودباری همواره سادگی، ساده زیستی، تقوا، بی تکلف بودن، گریه برای اهل بیت(ع) بسیار فراوان دیدم.

آیت الله احمد پروایی در گفتگو با خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان با اشاره به ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله رودباری اظهار کرد: این فقدان جانگداز را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مردم مومن، عالم پرور و متدین استان گیلان تسلیت عرض می‌کنم.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: روایتی داریم که هرکسی رابطه بین خود و خدای خود را اصلاح کند، خداوند رابطه او و مردم را اصلاح کرده و محبتش را در دل مردم قرار می‌دهد.
آیت الله پروایی ادامه داد: اینکه می‌بینیم مردم گیلان در تشییع پیکر مطهر و مراسمات بزرگداشت آیت الله رودباری سنگ تمام گذاشتند، به خاطر این بود که ایشان رابطه بین خود و خدای خود را اصلاح کردند.
وی آیت الله رودباری را عالِمی متقی، عامِل، پارسا، زاهد و خدوم دانست و ابراز نمود: ایشان به معنای واقعی عمر خود را وقف اهل بیت(ع)، اسلام قرآن و مردم محروم کردند.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه چنین عالِمی همانند انبیاء محبوب دل مردم می‌شود، گفت: بنده در حضرت آیت الله رودباری همواره سادگی، ساده زیستی، تقوا، بی تکلف بودن، گریه برای اهل بیت(ع) بسیار فراوان دیدم.
آیت الله پروایی همچنین تاکید کرد: پیام‌های تسلیتی که رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و سایر بزرگان دین برای این عالم فرزانه صادر نمودند ، نشانگر این است که ایشان شخصیتی کم نظیر بودند.
عضو خبرگان رهبری در پایان اشاره کرد: ایشان بارها ما را به تهذیب و تحصیل علم سفارش می‌کردند و چون خود عامِل بودند حرفشان در قلب شاگردانشان و مردم می‌نشست.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار