کد خبر : 15720
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

بکار بردن لفظ بی‌کفایتی توسط نیکومنش از روی عصبانیت بوده و منظورشان به عضو خاصی نبوده است

بکار بردن لفظ بی‌کفایتی توسط نیکومنش از روی عصبانیت بوده و منظورشان به عضو خاصی نبوده است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت از گروه‌های فعال است و گاهاً در طول هفته دو بار جلسه برگزار می‌کند.

به گزارش گیلانستان، سید رضا موسوی روزان با اشاره به درج مطلبی از جانب یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای رشت در خصوص بی‌کفایتی کمیسیون فرهنگی اظهار کرد: از خبرگزاری فارس جهت پیگیری مطلب مذکور به‌منظور کالبدشکافی بیشتر مطلب سپاسگزارم.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت متشکل از چهره‌های شاخص و ارزشی است که هرکدام از آن‌ها به لحاظ صبغه دینی، فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و سابقه درخشان در نهادهای انقلابی دارند.

روزان بابیان اینکه نیکومنش به‌عنوان یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت جزو چهره‌های خدوم و انقلابی است گفت: تصور بنده از مطلبی که توسط وی در صحن جلسه علنی شورای رشت مطرح شد این است که به علت عصبانیت بابت موضوعی این جمله را مطرح کرده و هیچ قصد و غرضی در کار نبوده است.

وی افزود: در جلسه دیروز موضوع اهدای پاداش به قهرمانان چند رشته ورزشی مطرح شد و قرار بود به یکی از قهرمانان رشته ورزشی کیک بوکسینگ مبلغ یک ونیم میلیون تومان پاداش داده شود و این موضوع در کمیسیون فرهنگی  و جلسه علنی شورای رشت با همین مبلغ مصوب شده بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: عضو کمیسیون فرهنگی شورا (نیکومنش) نسبت به میزان پاداش پرداختی  به این ورزشکار اعتراض کرد و خواستار پرداخت سقف پاداش به مبلغ سه میلیون تومان به وی شد.

وی با اعلام اینکه نظر نیکومنش قابل‌احترام و پیگیری است گفت: برای مدال‌آوران در مقاطع مختلف آسیایی، جهانی، المپیک و… پاداش‌های مختلفی در نظر گرفته‌شده است و برهمان اساس اقدام می‌شود.

روزان در خصوص پرداخت پاداش به آرمین هادی پور دارنده سهمیه المپیک در رشته تکواندو اظهار کرد: بر اساس مصوبه می‌توانیم به چنین چهره‌های شاخصی تا سقف سه میلیون تومان پاداش اهدا کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: بکار بردن لفظ بی‌کفایتی توسط نیکومنش در خصوص کمیسیون فرهنگی شورای رشت از روی عصبانیت بوده و منظورشان به شخص یا عضو خاصی نبوده است.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای رشت همگی ارتباط دوستانه و خوبی باهم دارند افزود: کمیسیون فرهنگی شورای رشت طی چهار سال از عمر شورای چهارم همواره یک‌روال عادی و طبیعی داشته و با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی فعالیت شورای چهارم همچنان موضوعات مهمی در دستور کار این کمیسیون قرار می‌گیرد.

موسوی روزان خاطرنشان کرد: مظفر نیکومنش نودهی به‌عنوان یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای رشت ازجمله چهره‌های انقلابی است و یقیناً مطرح کردن موضوع بی‌کفایتی کمیسیون فرهنگی توسط وی در صحن شورای رشت به علت عصبانیت بوده و هیچگونه غرضی نداشته است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار