کد خبر : 80099
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مرداد 1401- 57: 19

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

تحقق آرمان های شهدا را مسیر زندگی خود قرار دهیم

تحقق آرمان های شهدا را مسیر زندگی خود قرار دهیم

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: باید تحقق آرمان های شهدا را مسیر زندگی خود قرار دهیم و به گونه ای رفتار کنیم که مورد رضایت خداوند باشد.

به گزارش گیلانستان، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در همایش گرامیداشت خانواده های شهدا و ایثارگران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد، گفت: شهدا و ایثارگران برای کشور ما آبرو و عزت به ارمغان آورند و باید دلها را با آرمان های شهدا و ایثارگران صیقل دهیم.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران باید تلاش جهادی و مستمر داشته باشیم.

مردانیان با بیان اینکه برای برگزاری هر مراسمی همواره عده ای بیش از همه زحمت می کشند اما زحماتشان کمتر دیده می شود، خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران مجموعه راه و شهرسازی نیز علاوه بر حضور پرشور در جبهه های نبرد در خدمات رسانی و کمک به رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس زحمت بسیار کشیدند.

وی ادامه داد: کشور به وجود خانواده های شهدا و ایثارگران گیلان می بالد و جانفشانی های شهدا و ایثارگران این استان جزو داشته های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما باید به فکر رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران باشیم و وظیفه ما این است که هم بشنویم و هم همراهشان باشیم.

مردانیان با بیان اینکه همه ما به عشق شهدا به مردم خدمت می کنیم، عنوان کرد: شجاعت شهدای ما در تاریخ جهان بی نظیر است و علیرغم عشقی که به خانواده خود داشتند قدم در راه شهادت گذاشتند.

وی یادآور شد: باید تحقق آرمان های شهدا را مسیر زندگی خود قرار دهیم و به گونه ای رفتار کنیم که مورد رضایت خداوند باشد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی افزود: علیرغم این مشکلات و تلاش های دشمن برای ناامیدی، مردم ما به شهدا عشق می ورزند و به راستی مزار شهدا را امامزادگان عشق می دانند.

مردانیان گفت: براساس منابع متعدد تاریخی، یک ایرانی در شمار شهدای دشت نینوا وجود دارد، روایت‌هایی نیز هست که این شهید کاتب و شاعر نیز بوده است. نام این شهید «اسلم دیلمی» است که از سرزمین گیل و دیلم افتخار دارد در واقعه کربلا و در رکاب امام حسین(ع) شهید شود لذا شهدای گیلان نیزبه تاسی از شهید اسلم دیلمی جان خود را فدای اسلام و اهداف اهل بیت(ع) کردند.

انتهای پیام/ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مرادبخش جانباز۵۵٪ چهارشنبه , ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

سلام برامام حسین سلام بریاران واقعی امام حسین واقعادردولت ریسی کسی پیداشدکه یادی الشهدا ایثارگران کند واقعاواقعا ازآقای مردانیان مشاور وزیر راه ازاین جهت تقدیرو تشکرمیکنم آقای قاضی زاده که معاون ریس جمهوروریس بنیاشهیدماهارا فراموش کرده بفکردشمنان هستند بفکرکسانی هستند که درهشت جنگ به ناموس شرف مون تجاوز کردندبفکرکسی هست که هشت سال منافقین رادرکشورش برعلیه ایرانی نگهداشت واقعا فرمایشات امام راحل ماداره وقوع پیوست که فرمودند نگذاریداین انقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیفتد که واقعاافتاده افسوس میخوریم

رفتن به نوار ابزار