کد خبر : 81979
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401- 54: 23

شهردار آستانه اشرفیه خبر داد؛

تحقق ۷۶ درصدی بودجه شهرداری در نیمه نخست سال ۱۴۰۱

تحقق ۷۶ درصدی بودجه شهرداری در نیمه نخست سال ۱۴۰۱

.

به گزارش گیلانستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری آستانه اشرفیه؛ علی مقصودی در جلسه شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با بیان اینکه کمبود منابع، مانع از اجرای پروژه ها می باشد از محدودیت های بودجه شهرداری گفت و تصریح کرد: تکالیف محوله فراتر از بودجه های مصوب شده است اما مدیریت شهری با تمام توان درتلاش است و نوید انجام پروژه های بزرگتر درسال جاری را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری عملکرد بودجه ای خوبی داشته است از تحقق ۷۶ درصدی بودجه در ۶ ماه ۱۴۰۱ گفت و افزود: سرمایه گذاری به منظور تامین مالی در حال انجام است و از ثروت شهرستان برای احداث پل تا پل استفاده خواهد شد.

 

شهردار آستانه اشرفیه عدم تخصیص قطعه زمین بمنظور نگهداری سگ های بلاصاحب را علت تاخیر در مدیریت و جمع آوری آن ها بیان کرد و افزود: به دلیل محدودیت های محلی زمین تعرفه شده تاخیر در جمع آوری سگ های بلا صاحب را داشتیم که در نتیجه رایزنی با ارگان های مربوطه زمین دیگری بصورت موقت(دو ساله) در اختیار شهرداری در حال تعرفه شدن است .

 

مقصودی تامین روشنایی مطلوب خیابان‌ها و معابررا سبب افزایش امنیت در فضاهای شهری و همچنین ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان دانست و گفت: روشنایی معابر و سطح شهر در جلسه با اداره برق پی گیری می شود.

 

وی با بیان اینکه فضای سبز کمبود سخت افزاری ندارد از دستور کار قرار گرفتن مبلمان شهر و ست ورزشی جدید خبر داد.

 

مقصودی دغدغه های مهم جدی شهر را سد معبر مربوط به پشت حرم دانست که: پی گیری امورات مربوط به سد معبر به نحو احسن درحال انجام است ، همچنین خیابان سردار جنگل و جا به جایی دکه های سر خیابان انجام شود به سد معبر های سطح شهر خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار