کد خبر : 59663
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399- 12: 12

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ترور دانشمندان ایرانی نماد آشکار شکست دشمن برابر قدرت انقلاب است

ترور دانشمندان ایرانی نماد آشکار شکست دشمن برابر قدرت انقلاب است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه ترور دانشمندان ایرانی نماد آشکار شکست دشمن برابر قدرت انقلاب است، گفت: دشمن بداند جنایت آنها مانع حرکت ایران به سمت پیشرفت نخواهد شد.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده با تبریک شهادت و تسلیت فقدان این دانشمند برجسته ایران اسلامی، اظهار کرد: ترور دانشمندان ایرانی، نماد آشکار از شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی و دفاعی است.

وی شهید «محسن فخری زاده» را یکی از مدیران خلاق و برجسته ایران دانست و افزود: مجاهدت بی وقفه این دانشمند برجسته ایران در کسوت‌های مختلف مدیریتی، علمی و دانشگاهی نشان از جایگاه والای این شهید عزیز داشته که دشمن قسم خورده انقلاب، در مقابل اراده، عزم، اقتدار و قدرت علمی این دانشمند، ناتوان ماندند و با شنیع‌ترین اقدام، عجز خود را در برابر این چهره علمی به جهانیان مخابره کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه فقدان این چهره فرهیخته اگرچه برای ایران دردناک است اما راه او ادامه دارد، گفت: جنایتکاران بدانند که هیچ تهدید و جنایتی از سوی آنان مانع حرکت و جهاد علمی جوانان ایران اسلامی نخواهد شد و به قول فرمایش امام، خون عزیزان وطن، ما را بیدارتر و متحدتر خواهد کرد.

آقازاده با بیان اینکه مجلس از این اتفاق به راحتی عبور نکرده و به طور جدی عاملان و آمران این امر را مورد پیگیری قرار می‌دهد، تصریح کرد: در جلسات کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی این موضوع به صورت ویژه بررسی خواهد شد و دشمنان بدانند که خون این دانشمند بزرگ هسته‌ای و دفاعی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه راه فخری زاده‌ها توسط فرزندان این مرز و بوم ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: ایران فخری زاده‌ها، سلیمانی‌ها و طهرانی‌مقدم ها را پرورش داده و خواهد داد، فخری‌زاده‌ها پیرو مکتبی هستند که سرمی‌دهند اما سلطه نمی‌پذیرند.

آقازاده با اشاره به اینکه تاریخ گواهی می‌دهد که ایران به راحتی از جسارت دشمن زبون علیه خود نمی‌گذرد، تصریح کرد: دشمن خوب می‌داند که اگر یک فخری زاده را به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت رسانده، هزاران فخری‌زاده و سلیمانی در این مرز و بوم پرورش یافته و پرورش می‌یابند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش مقامات بین‌المللی مبنی بر خویشتنداری ایران اسلامی در برابر این جنایت، گفت: ایران اسلامی با ادبیات و ماهیت پلید آنان آشنا بوده و تاکتیک‌های آنان را خوب می‌شناسد لذا جمهوری اسلامی ایران به وقت مقتضی، اقدامات در خور را در دستور کار قرار می‌دهد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار