کد خبر : 59671
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399- 42: 15

استاندار گیلان:

ترور ناجوانمردانه «شهید فخری‌زاده» نشان‌دهنده پیشرفت چشمگیر کشور در حوزه هسته‌ای است

ترور ناجوانمردانه «شهید فخری‌زاده» نشان‌دهنده پیشرفت چشمگیر کشور در حوزه هسته‌ای است

استاندار گیلان گفت: ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده توسط دشمنان نشان‌دهنده پیشرفت چشمگیر صنایع انرژی هسته‌ای ایران است.

به گزارش گیلانستان، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان با تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده و محکومیت این اقدام اظهار داشت: ترور ناجوانمردانه دشمنان نشان از پیشرفت صنایع انرژی هسته‌ای ایران است که چشم دیدن آن را ندارند.

استاندار گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار معلمان و فرهنگیان در بیان اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دانش آموزان خاطرنشان کرد: آنچه باید در نظام آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد کسب مهارت‌های جدید و آموزش علم است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر توصیه‌های معلمان و فرهنگیان در رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط دانش آموزان ابراز داشت: اصل یادگیری، شخصیت یادگیرندگان را شکل می‌دهد و آثار اجتماعی آن در سبک زندگی نمایانگر می‌شود.

زارع با اشاره به اینکه بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در سنین بالای ۷۰ سال است افزود: بر اساس آمارها این افراد بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند که پرهیز از تجمعات خانوادگی و استفاده از ماسک باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ابراز داشت: در دوره این بیماری می‌توانیم با همکاری‌های ارائه شده نقشی در تقویت بنیه علمی دانش آموزان به‌ویژه مقاطع تحصیلی متوسطه دوم نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

رئیس شورای آموزش و پروش استان گیلان با اشاره به اینکه تعطیلی کلاس‌های حضوری به‌معنای تعطیلی آموزش نیست خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده تلاش بر این داریم که بتوانیم به‌صورت آنلاین کمبود این آموزشها را کاهش دهیم.

استاندار گیلان ضمن تاکید بر موضوع دانش‌محوری و مهارت محوری که از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است افزود: تحقق سند تحول در گام نخست زمینه‌های تربیتی بوده و توجه به آشنا کردن دانش آموزان با مسائل اجتماعی مهم است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار