کد خبر : 91307
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402- 49: 15

تساوی دربی گیلان، گام بلند داماش برای صعود به لیگ دسته یک

تساوی دربی گیلان، گام بلند داماش برای صعود به لیگ دسته یک

دربی گیلان با انجام هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور مساوی شد اما داماش گام بزرگی برای صعود به لیگ دسته اول برداشت.

به گزارش گیلانستان، در جریان این مسابقات تیم‌های فوتبال سپیدرود و پانیک تالش ۲ نماینده گیلان در این لیگ به مصاف هم رفتند و تیم داماش نیز در یک بازی خارج از خانه مقابل شهرداری ماهشهر قرار گرفت. ِ

 

تیم‌های سپیدرود رشت و پانیک تالش در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت تا دربی گیلان در این لیگ در حسرت روییدن گل بماند.

 

گرچه در این دیدار سپیدرودی‌ها برتر از حریف خود ظاهر شدند و چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آوردند اما در نهایت این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت تا هر تیم یک امتیاز از این دربی را کسب کند.

 

تیم فوتبال سپیدرود رشت با این تساوی خانگی ۳۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول رده بندی گروه اول این مسابقات قرار گرفت و تیم فوتبال پانیک تالش نیز با کسب نتیجه مساوی در دربی گیلان در لیگ دسته دوم با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت.

 

با توجه به شرایط جدول در این گروه، تیم فوتبال سپیدرود رشت شانسی برای صعود به لیگ دسته اول ندارد و خطر سقوط نیز تیم فوتبال پانیک تالش را تهدید نمی‌کند و هر ۲ نماینده گیلان در این گروه توانستند سهمیه خود را حفظ کرده تا سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر و با قدرت بیشتر در این مسابقات حضور یابند.

 

پیروزی ارزشمند خارج از خانه داماش

 

اما تیم فوتبال داماش گیلان دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته دوم که در گروه دوم این رقابتها قرار دارد در هفته بیست و چهارم این مسابقات در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم شهرداری ماهشهر قرار گرفت.

 

داماشی‌ها در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهند تا علاوه بر پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه، گام بلندی را برای صعود به لیگ دسته اول بردارند.

 

تنها گل تیم فوتبال داماش گیلان را در این بازی خارج از خانه، محمد رستمی بازیکن با سابقه این تیم به ثمر رساند تا داماش با این پیروزی همچنان شانس صعود به لیگ دسته اول را داشته باشد.

 

تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته بیست و چهارم این مسابقات با کسب ۴۵ امتیاز پس از تیم نفت و گاز گچساران ۵۱ امتیازی در رتبه دوم جدول گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

 

با توجه به صعود تیم نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول، تیم داماش باید تلاش کند تا مقام دومی خود را حفظ کرده و بتواند برای صعود به لیگ دسته اول، مقابل تیم دوم گروه اول این رقابت‌ها قرار گیرد.

 

تیم فوتبال داماش در ۲ بازی باقیمانده این مسابقات باید رو در روی تیم‌های شهید قندی یزد که در رتبه ششم جدول قرار دارد و شاهین تابان شمال که در رتبه دوازدهم قرار گرفته، صف‌آرایی کند.

 

هم‌اینک تیم شهدای زرکان کرج که با ۴۳ امتیاز پس از داماش در رتبه سوم قرار دارد، این تیم را برای کسب مقام دومی تهدید می‌کند حال آنکه اگر داماش در ۲ بازی خود به برتری برسد، بعنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله حذفی راه خواهد یافت و نتایج بازی‌های سایر تیم‌ها تاثیری نخواهد داشت.

 

به هر حال تیم فوتبال داماش گیلان با پیروزی خاج از خانه که مقابل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر کسب کرد، گام بلندی برای صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول برداشته اما باید منتظر ماند و دید که داماش در ۲ بازی باقیمانده خود چه نتایجی را کسب می کند و آیا این تیم می‌تواند به لیگ دسته اول صعود کند؟

 

در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم و برنده گروه دوم نیز به رقابتهای لیگ دسته اول کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار