کد خبر : 74874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۷:۲۵

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا:

تشکر از شهردار رشت بابت آمادگی لجستیکی و درک دغدغه مردم در روزهای بحرانی

تشکر از شهردار رشت بابت آمادگی لجستیکی و درک دغدغه مردم در روزهای بحرانی

.

به گزرش گیلانستان، بیست و دومین جلسه کمیسیون بودجه با حضور اعضا و مشاوران کمیسیون و مدیران شهرداری در سالن جلسات شورا برگزار شد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اعلام بارش برف توسط هواشناسی در طی امروز و فردا تصریح نمود: باید از شهردار بابت آمادگی لجستیکی شهرداری و درک ضرورت رفع دغدغه مردم در روزهای بحرانی تشکر نمود.
سید شمس شفیعی در تذکری به شهردار عنوان کرد: شهردار برای افرادو مدیرانی که در این مدت باقی مانده تا پایان سال به شکل ویژه مشغول به امر خدمات رسانی هستند پاداش ویژه ای تخصیص بدهند و چنانچه نیاز به مصوبه از شورای شهر باشد آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را داریم در در زمان برف و یخبندان شهروندان عزیزما از کیفیت بهتر خدمات از سوی شهر داری بهرمند شوند .
وی با تاکید بر لزوم اتحاد همه دستگاه‌ها در بحران‌ها گفت: همه شهروندان در بحران‌ها انتظار دارند شهرداری به دادشان برسد. امکانات شهرداری جهت خدمات رسانی در بحران‌ها مناسب نیست. شهرداری رشت یک ارگان مظلوم است. در بحران‌های عمیق همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه های نظامی که از تجهیزات مناسبی برخوردارند؛ در کنار هم باید به مردم خدمت رسانی نمایند. شورای شهر هر جا که لازم باشد در کنار شهرداری برای دریافت کمک از استانداری و حتی استان‌های دیگر که درگیر بحران برف نیستند رایزنی خواهد کرد.
سید شمس شفیعی با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع آسفالت افزود: توزیع آسفالت در ۵۵ منطقه شهر رشت باید به شکل عادلانه باشد. آسفالت محلات شهررشت شرایط مناسبی ندارد؛ به دلیل وسعت محلات، شهرداری باید در ابتدا نقاط داری مشکل و چاله‌ها را لکه گیری نماید.
در ادامه جلسه اصلاحیه و وضع تعرفه درآمد و بهای خدمات سازمان‌های تابعه شهرداری رشت پیشنهادی سال ۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار