کد خبر : 79581
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401- 27: 9

تلاش ستاد ساماندهی سواحل گیلان در جهت نجات جان مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی

تلاش ستاد ساماندهی سواحل گیلان در جهت نجات جان مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی

استاندار گیلان از وجود ۳۴ طرح ساحلی در استان خبر داد و گفت: تقویت بنیه فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف ما در طرح‌های سالم‌سازی دریا است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی شامگاه سه‌شنبه در نشست ساماندهی سواحل گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با اشاره به ظرفیت گیلان در سواحل اظهار کرد: گیلان حدود ۲۷۵ کیلومتر نوار ساحلی در ۹ شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه در طرح سالم‌سازی سواحل، سلامت جان مردم برای ما حائز اهمیت است، افزود: ۳۴ طرح در طول سواحل گیلان، سالم‌سازی شده که ۲۲ طرح آن به نحو مطلوب سالم‌سازی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به کیفیت سالم‌سازی سواحل بیان کرد: ۹۰ درصد طرح‌های سالم‌سازی تمام مولفه‌های استاندارد مورد نظر ستاد ساماندهی سواحل را رعایت کرده‌اند.

عباسی با بیان اینکه فرمانداران، مسؤولیت تام سواحل محدوده خود را برعهده دارند، تصریح کرد: فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد ساماندهی سواحل و رئیس شورای تامین، می‌توانند از همه ظرفیت‌های قانونی در جهت افزایش کمی و کیفی بهره بگیرند.

استاندار گیلان در پیش گرفتن اقدامات فرهنگی و اجتماعی را در افزایش کیفی سواحل مثمر ثمر دانست و افزود: تقویت بنیه فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف ما در طرح‌های سالم‌سازی دریا است که خوشبختانه با همکاری همه‌جانبه در استان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار دولت تاکنون پنج قرارگاه در استان گیلان راه اندازی شده، گفت: قرارگاه‌های کرونا، پسماند، آب کشاورزی، توجه به وضعیت معیشت مردم و طرح ساماندهی سواحل از جمله این قرارگاه‌ها هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مسیر دولت سیزدهم مردم‌داری و خدمت بی‌منت به مردم است، بیان کرد: در راستای اجرای راهبرها و سیاست‌های دولت مردمی و تحول‌گرای سیزدهم، همه مسؤولان و متولیان در استان پای کار هستند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار