کد خبر : 100661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402- 22: 18

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان:

توجه به ظرفیت رسانه‌ها از پایه‌های اصلی رشد و آبادانی گیلان/ مسئولان ضعیف، شأن خود را بالاتر از پاسخگویی به انتقادات می‌دانند

توجه به ظرفیت رسانه‌ها از پایه‌های اصلی رشد و آبادانی گیلان/ مسئولان ضعیف، شأن خود را بالاتر از پاسخگویی به انتقادات می‌دانند

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: اینکه یک مسئول مرتبه چندم استان گیلان، شأن خود را برتر از پاسخگویی به انتقادات بداند، تاسف انگیز است.

محمد درخشان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با بیان اینکه در دنیای مدرن امروزی، با پدیده ای به نام شهرهای دیجیتال و هوشمند مواجه ایم که توسط حاکمیت موازی در بستر فضای مجازی اداره می شود، اظهار کرد: اگر امروز کشور و استان عزیز ما باتوجه به ظرفیت های منحصر به فرد و خاص خود نتواند در راستای استفاده از ظرفیت های نامتناهی این حاکمیت موازی قدم بردارد مطمئن باشید طی سال های آتی شاهد عقب ماندگی شدید گیلان عزیز در شاخص های رشد و ارتقای کیفی جامعه خواهیم بود.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان از نظر تعداد رسانه های فعال در کشور سرآمد و کم نظیر است، خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد رشد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هر جامعه‌ای اعم از استان‌های دیگر کشور یا حتی سایر ملل و کشورها هستیم حتما و بدون شک یکی از پایه های اساسی و اصلی این رشد و آبادانی، توجه ویژه به تکنولوژی های مبتنی بر فضای مجازی و تقویت و حمایت همه جانبه از رسانه ها بوده است.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا آستانه تحمل برخی مسئولان در رویارویی با انتقاد بسیار پایین است ابراز نمود: اگر مدیری نتوانست یا نخواست نسبت به دایره وظایف خود پاسخ گو باشد یا مسئول نیست و به اشتباه بر اداره کاری گماشته شده است و یا به دلیل عملکرد ضعیف و خارج از منافع مردم توان پاسخ گویی ندارد.

 

درخشان به سیره زندگی اهل بیت علیهم السلام اشاره کرد و گفت: اگر سبک رفتاری معصومین علیهم السلام را بررسی کنیم به فراوان شاهد رفتارهای منعطفانه و متواضعانه این حضرات در برابر نقد یا حتی توهین های دشمنان خواهیم بود و این در حالی است که ذات این انوار الهی از هرگونه خطا و اشتباه بری است و آنها عقل کل و حق مطلق هستند. اما اینکه یک مسئول مرتبه چندم استان گیلان، شأن خود را برتر از آن حضرات دانسته و تمایلی به پاسخ گویی نداشته باشد، مسئله ای در خور توجه و تاسف انگیز است!

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مدیران ضعیف و ناکارآمد از ورود به بوته نقد شدیداً واهمه دارند، تصریح کرد: در کل آن چیزی که موجب رشد و آبادی یک ملت است در تعامل و هم دلی مردم و مدیران مسئول محقق خواهد شد و رسانه خط وصل اصلی و مهم بین مردم و مدیران است. یعنی این رسانه ها هستند که میزان رضایت اجتماعی از کارکرد دستگاه ها و ساختارهای اجتماعی را شکل داده و به نوعی تعیین می کنند کدام دستگاه و کدام مدیر در خدمت رسانی به مردم موفق بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار