کد خبر : 70271
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

مدیر کل بهزیستی گیلان:

توسعه ورزش جانبازان و معلولان گیلان در دستور کار قرار دارد

توسعه ورزش جانبازان و معلولان گیلان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به حضور سه نفر از معلولان گیلانی در رقابت های پارالمپیک و مدال آوری همه این ورزشکاران، گفت: توسعه ورزش جانبازان و معلولان گیلان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گیلانستان، حسین نحوی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای ورزش گیلان با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در پارالمپیک، بیان کرد: این موفقیت‌ها باعث شد که تقاضای معلولین و جانبازان برای حضور در پارالمپیک افزایش یابد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه ۶۲ نفر از ایران سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیک را کسب کردند، تصریح کرد: از این تعداد سه نفر گیلانی بودند.

وی با اشاره به اینکه از ۶۲ ورزشکار پارالمپیکی کشور، ۲۴ نفر صاحب مدال شدند، افزود: از بین سه گیلانی اعزامی به پارالمپیک، هر سه نفر کسب مدال کردند.

نحوی نژاد با اشاره به اینکه نگاه داوران به تیم ملی ایران مهربانانه نیست و ورزشکاران ما مقتدرانه صاحب مدال می‌شوند، ادامه داد: به دنبال توسعه ورزش جانبازان و معلولین استان در سطح ملی و بین المللی هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از هشت ورزشکار گیلانی که پنج نفر آنها المپیکی و سه نفر نیز پارالمپیکی بودند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار