کد خبر : 91957
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402- 35: 11

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد؛

توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی

توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، بهمن داراب زاده صبح دوشنبه در نشست با معاونان گفت: پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در راستای توسعه شبکه فوق توزیع و به منظور امکان پاسخگویی مناسب به مشترکین خانگی و تجاری انجام می‌شود.

 

وی افزود: در اجرای این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر به ترانسفورماتور موجود در پست اضافه و ظرفیت توان الکتریکی بخش فوق توزیع در این پست به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

 

داراب زاده با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه، شامل حفاری اجرای فونداسیون‌ها به اتمام رسیده و عملیات نصب سوله پروژه آغاز شده است، ادامه داد: در بخش تأمین تجهیزات نیز ترانسفور ماتور قدرت و فیدر های ۲۰ کیلوولت تأمین شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: برای این پروژه اعتباری در حدود ۶۸۹ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و پیش بینی می‌شود پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به توسعه و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی گفت: با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در استان گیلان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار