کد خبر : 105003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402- 49: 20

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان:

ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین تا ۲۹ اسفند ادامه دارد

ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین تا ۲۹ اسفند ادامه دارد

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده است، گفت: مهلت ثبت‌نام این آزمون تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، هادی مدبری چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به طرح استخدامی شهید زین الدین از استخدام ۸۰ نفر در دستگاه اجرایی استان خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی http://www.hrtc.ir می‌توانند نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و با رعایت شرایط احراز، ثبت‌نام کنند.

 

مدبری تاکید کرد: با اجرای این طرح، نیروهای جوان، مومن، انقلابی و تحول‌خواه در پست‌های کلیدی دستگاه‌های اجرایی به کارگیری می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: در راستای طرح توسعه استان، استانداری گیلان با ۲۰ سهمیه استخدام و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، حفاظت محیط زیست، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی و گردشگری همچنین سازمان جهاد کشاورزی با ۸۰ سهمیه استخدامی شرکت کردند که آزمون استانداری‌ها به صورت مجزا از طریق وزارت کشور برگزار می‌شود.

 

سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان در تشریح جزئیات این آزمون، افزود: در این آزمون استخدامی، مشابه سایر آزمون‌های استخدامی سهمیه‌های آزاد، ۲۵ درصد ایثارگران، پنج درصد ایثارگران و سه درصد معلولان نیز لحاظ شده و سهمیه استان گیلان برای این آزمون ۵۴ نفر سهمیه آزاد، ۲۰ نفر ایثارگر ۲۵ درصد، چهار نفر ایثارگر پنج درصد، دو نفر هم سهمیه سه درصد معلولان است.

 

وی با بیان اینکه این آزمون همزمان با ۲۳ استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ ۱۱ خردادماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، تصریح کرد: متقاضیان پس از انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی در دستگاه‌های دولتی مذکور استخدام می‌شوند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار