کد خبر : 23744
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396- 49: 16

جزئیات آتش‌سوزی نمایندگی خودروی سایپا در رشت

جزئیات آتش‌سوزی نمایندگی خودروی سایپا در رشت

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی نمایندگی خودروی سایپا در بلوار امام رضا (ع) رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، شهرام مؤمنی با بیان اینکه ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه صبح امروز  از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی  مبنی بر حریق نمایندگی سایپا  واقع در جاده لاهیجان بعد از محله دارسازی  مطلع شدیم اظهار کرد: پس از آگاهی از حریق، چهار ایستگاه خود  را  همراه با ۱۲ خودرو اطفاء حریق، ۳۵ نفر نیروی آتش‌نشان و پنج افسر ارشد به محل حادثه اعزام کردیم.

 معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به ترافیک شهر رشت در زمان حادثه افزود: آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و حریق کنترل شد اما میزان خسارات پس از کارشناسی در خبرهای آتی به اطلاع مردم خواهد رسید.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی با اشاره به عملیات نفس‌گیر تیم‌های آتش‌نشان اعزامی به محل حادثه گفت: شعله‌های سرکش آتش با توجه به وجود مواد قابل اشتعال، سریع الاشتعال و همچنین دیوار ضد رطوبت ایزوگام به‌شدت در حال گسترش بود.

وی با بیان اینکه علت حادثه قرار دادن ژنراتور برق روشن در انبار و مجاورت اجسام قابل اشتعال و سریع الاشتعال همچون لوازم خودرویی بود افزود: با توجه شدت این آتش‌سوزی، سریعاً آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

این حادثه هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی جانی نداشت، با توجه به ترافیک شدید در مسیر رسیدن به محل حادثه خوشبختانه درپی عملیات نفس‌گیر آتش‌نشانان به هیچ‌یک از خودروهای این نمایندگی آسیبی نرسید و تنها انبار قطعات و قسمتی از دیوار نمایندگی که مملو از پوشش ایزوگام بوده طعمه شعله‌های آتش شد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار