کد خبر : 101116
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402- 30: 16

از سوی معاون هماهنگ کننده سپاه گیلان؛

جزئیات مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع حرم یعقوبی در گیلان اعلام شد

جزئیات مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع حرم یعقوبی در گیلان اعلام شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر شهید تازه تفحص‌شده مدافع حرم محمدرضا یعقوبی را اعلام کرد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ احمدرضا منشوری معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در گفت‌و‌گویی با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهرستان‌های لنگرود و رودسر اظهار کرد: به درخواست مردم و مسؤولان این ۲ شهرستان، مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در شهرستان رودسر و ۲۰:۳۰ الی ۲۳ در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از برگزاری مراسم ویژه وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت خبر داد و افزود: این مراسم در روز چهارشنبه و بعد از نماز مغرب و عشا در گلزاری شهدای رشت و با حضور آحاد مختلف مردم و مسوولان استانی برگزار خواهد شد.

 

منشوری با اشاره به تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت و در روز پنجشنبه بیان کرد: مراسم تشییع شهید محمدرضا یعقوبی از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه و بعد از مراسم صبحگاه مشترک و اقامه نماز در سپاه ناحیه رشت، به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری مراسم تشیع و وداع با شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمد رضا یعقوبی در گیلان و با محوریت سپاه تشکیل شد، افزود: به محض اطلاع از کشف پیکر شهید مدافع حرم محمدرضایعقوبی بعد از هفت سال، ستادی برای برگزاری باشکوه مراسم وداع در استان تشکیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار