کد خبر : 13739
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396- 39: 1

جلسات شبانه آقای تالاردار و مرد مناقصه‌ها/ آیا می‌توان با افرادی که به شهدا توهین کرده‌اند هم سفره شد؟!

جلسات شبانه آقای تالاردار و مرد مناقصه‌ها/ آیا می‌توان با افرادی که به شهدا توهین کرده‌اند هم سفره شد؟!

آیا می توان پای سفره انقلاب نشست و خواسته یا ناخواسته با افراد مسئله داری که به شهدا توهین کرده‌اند نیز هم سفره شد.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، در حالی که دو ماه تا آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت باقی مانده، خبرهای عجیب و غریبی از جلسات شبانه برخی از منتخبان این شورا شنیده می شود.

شنیده شده یک تالاردار مساله دار که سابقه توهین به شهدا را در کارنامه خود دارد و با حمایت نماینده حامی فتنه رشت در آخرین لحظات تایید صلاحیت شد، اخیراً با عضو شورایی وارد لابی شد که در یک سال گذشته به خون هم تشنه بودند و هر یک با یک رسانه به جنگ دیگری می رفتند و بدترین فسادها را به همدیگر نسبت می دادند. اما اکنون گویا به هم رسیده اند!

از منتخب تالاردار که بیش از این انتظار نمی رود اما چنین رفتاری از سوی عضو ارزشی شورا تعجب آور است.

آیا منافع مادی می تواند عضو شورایی را که به مرد مناقصه ها شهرت یافته پای لابی با عنصر مساله دار بکشاند تا صرفا علیه شهردار رشت توطئه کنند؟ بدیهی است این فرد حالا که ثابت قدم به دلیل حمایت از حجت الاسلام رئیسی در انتخابات مورد هجمه شدید رسانه‌های ضدانقلاب و حتی اصلاح طلبان قرار گرفته باید تکلیف خود را با اصولگرایان مشخص کند.

و در پایان باید این سوال را از ایشان پرسید که آیا می توان پای سفره انقلاب نشست و خواسته یا ناخواسته با افراد مسئله داری که به شهدا توهین کرده‌اند نیز هم سفره شد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فاطمه قنبری سائل صدیق یکشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۴۳

سلام ، وقت بخیر . عجب تفسیر جانب دارانه ای ، چقدر راحت یک عضو شورا را که از خانواده شهدا و مردم به او رای دادند را به چالش می کشید و نشست این عضو جدید شورا با یک نماینده مجلس که باز منتخب مردم است را متهم به توطئه علیه شهردار می کنید !!!!! باور کنید عامه مردم از عملکرد شهردار راضی نیستند ، و راه حل اساسی اینست که عملکرد مالی شهردار و شهرداری و همچنین شورای چهارم حسابرسی و شفاف سازی شود .

رفتن به نوار ابزار