کد خبر : 82223
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401- 16: 14

امام جمعه رشت:

جنایت رخ داده در شاهچراغ بی‌پاسخ نمی‌ماند

جنایت رخ داده در شاهچراغ بی‌پاسخ نمی‌ماند

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان بدانند که جنایتی که در کنار ضریح مطهر شاهچراغ شیراز مرتکب شدند بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: اغتشاشگران و منافقان داخلی بدانند که یاوران آن‌ها چه جنایتکارانی هستند که این گونه جنایت می‌کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به فرمایشات امام(ره) درباره نوجوان و جایگاه شهید محمدحسین فهمیده اظهار کرد: صهیونیست‌های غاصب از شنیدن نام شهید محمدحسین فهمیده این جوان دلاور وحشت دارند چراکه این نوجوان تبدیل به الگو برای بسیاری از نسل جدید است که باید به آن توجه شود.

 

امام جمعه رشت با اشاره به نقش دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۵ هزار جوانِ دانش‌آموز در جنگ تحمیلی برای حفظ عفاف و ارزش‌های اسلامی‌ مقابل دشمنان ایستادند و به شهادت رسیدند.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه نقش دشمنان در تغییر الگوی معنوی دشمنان افزود: دشمن همواره در تلاش است الگوهای معنوی ایران را زیر سؤال ببرد و این الگوها به فراموشی سپرده شود ولی با همراهی مردم در این خصوص موفق نخواهد شد.

 

فلاحتی فداکاری‌های نوجوانان در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای استکبار قابل هضم نمی‌باشد، بیان کرد: جوانی که در جنگ تحمیلی نارنجک به کمر بست و زیر تانک دشمن رفت و تانک را منفجر کرد و خود شهید شد، این جانفشانی برای استکبار جهانی قابل هضم نیست لذا هر فردی در برابر این‌ ملت عزیز و نیروهای مسلح این ملت بایستد بدترین و منفورترین انسان است.

 

وی با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی دوران‌ها تصریح کرد: هر فردی بخواهد این ملت را رنجیده و آرمان‌های این ملت را هدف قرار دهد باید توسط دستگاه‌ قضا با آنان قاطعانه برخورد کند بنابراین رأفت اسلامی تا جایی است که حکومت اسلامی مورد آماج قرار نگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه  دشمنان بدانند که جنایتی که در کنار ضریح مطهر شاهچراغ شیراز مرتکب شدند بی‌پاسخ نخواهد ماند، افزود: اغتشاشگران و منافقان داخلی بدانند که یاوران آن‌ها چه جنایتکارانی هستند که این گونه جنایت می‌کنند.

 

به گفته فلاحتی چه جنایت‌هایی که داعش در سوریه و عراق مرتکب نشد اما‌ مردم سوریه ایستادگی کردند و از بشار حمایت کردند و امروز سوریه مقتدرانه‌ مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است که نشان می‌دهد مقاومت جمهوری اسلامی پاسخ داده است و ملل اسلامی به این باور رسیدند که‌ مقاومت پاسخ‌ می‌دهد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار