کد خبر : 48794
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳

در پی عدم حضور در مجمع فدراسیون؛

جوابیه دبیر هیات دو و میدانی گیلان به رئیس هیات مازندران/ آنهایی باید خجالت بکشند که قدرت‌طلبی برایشان مهمتر از جان هموطنان است!

جوابیه دبیر هیات دو و میدانی گیلان به رئیس هیات مازندران/ آنهایی باید خجالت بکشند که قدرت‌طلبی برایشان مهمتر از جان هموطنان است!

برادر گرامی خجالت را کسانی باید بکشند که حتی در شرایط خطرناک کنونی دست از قدرت طلبی بر نداشته و سودای پست و مقام از جان هموطنان برایشان مهم تر است.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی هیات دو و میدانی گیلان، امیر رنجی دبیر هیات دو و میدانی گیلان صحبت های رئیس هیات دو و میدانی مازندران را تکذیب کرد.
اورنگ مستقیم رئیس هیات دو و میدانی مازندران پیش از این با انتقاد از غائبان مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی گفته بود: هم خیانت کردند و هم قافیه را باختند.

امیر رنجی با تکذیب صحبت های اورنگ مستقیم گفت: باتوجه به شرایط ویژه به وجود آمده در اثر شیوع ویروس کشنده کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی و قرنطینه خانگی جای بسیار تاسف و شگفتی دارد که رئیس هیات دو و میدانی مازندران افرادی را که برای حفظ سلامتی خود و هموطنان خود حاضر به سفر به تهران برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون نشده اند را خائن بنامد.

وی تصریح کرد: جناب آقای حسن پور رئیس هیات دو و میدانی گیلان با توجه به شرایط پیش آمده آقای کیا حسن پور عضو هیات رئیسه دو و میدانی گیلان را به نمایندگی از خود به مجمع معرفی کرده است که حکم آن نیز موجود است اما در اثر یک اتفاق پیش بینی نشده ایشان قادر به حضور در مجمع نشده اند لذا ادعای اراده ی عدم حضور در مجمع کذب محض بوده و اینجانب معتقدم عنوان خیانتکار به دو و میدانی بیشتر برازنده آنهایی است که در شرایط ویژه و خطرناک شیوع کرونا جان ورزشکاران استان های خود را به خطر انداخته اند.

دبیر هیات دو و میدانی گیلان ادامه داد: جناب آقای مستقیم گفته بودید آنهایی که به مجمع نیامدند باید خجالت بکشند، برادر گرامی خجالت را کسانی باید بکشند که حتی در شرایط خطرناک کنونی دست از قدرت طلبی بر نداشته و سودای پست و مقام از جان هموطنان برایشان مهم تر است.

ما کاملا تابع مقررات وزارتخانه و فدراسیون هستیم و همانگونه که جناب علی نژاد معاون وزیر ورزش تایید کرد گیلان جز استانهایی است که به احترام مردم خود که به شدت درگیر مبارزه با کرونا هستند حاضر به دادن رای غیابی نشده و مسلما اگر شرایط مساعد می بود حضوری قدرتمندانه در مجمع داشتیم.

در پایان با توجه به مسائل پیش آمده امیدوارم دو و میدانی کشور از این مقطع حساس به سلامت عبور کرده و فراتر از باند بازی ها در مسیر درست پیشرفت قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار