کد خبر : 61151
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399- 05: 16

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

جولان رضاخان‌های گیلان در آموزش و پرورش/ باز هم اجبار به برداشتن چادر در آزمونی که مردان نیز حضور داشتند!+ جزئیات

جولان رضاخان‌های گیلان در آموزش و پرورش/ باز هم اجبار به برداشتن چادر در آزمونی که مردان نیز حضور داشتند!+ جزئیات

ناظران در اقدامی “خلاف قانون” اصرار به برداشتن چادر توسط ایشان نمودند و از ادامه پاسخگویی به سوالات آزمون توسط ایشان ممانعت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، روز جمعه مورخ ۱۲ دی آزمون استخدامی در مراکز مختلف برگزار شد. یکی از این مراکز مدرسه‌ای در آموزش و پرورش ناحیه ۱ رشت بوده که در کمال حیرت و ناباوری با هماهنگی و حمایت ناظران آزمون در اقدامی عجیب ورود خانم‌ها با چادر را ممنوع اعلام کردند!

در این میان چندی از بانوان چادری استنکاف نموده و در صندلی مشخص شده جهت آزمون مستقر شدند اما ناظران در اقدامی “خلاف قانون” اصرار به برداشتن چادر توسط ایشان نمودند و از ادامه پاسخگویی به سوالات آزمون توسط ایشان ممانعت به عمل آوردند و بانوان چادری را مجبور به برداشتن کامل چادر نمودند این در حالی بود که نیروهای ناظر از سازمان سنجش، نگهبان و خدماتی، مرد بوده و در این سالن رفت و آمد می‌کردند!!!

با این وضعیت گویا بقایای رضاخان ملعون و معتقدین به این مسیر، هنوز هم در حال کشف حجاب هستند؟!!

این در حالی است که در دانشگاه گیلان و مراکز دیگر این آزمون با رعایت احترام و بدون هیچ تذکری در برداشتن چادر اجرا شده است.

طبق اخبار موثق ریاست آموزش و پرورش و حراست با وجود آگاهی از این موضوع تاکنون هیچ اقدامی در برخورد با ناظران خاطی و هتاک و مدیر خاطی و هتاک مدرسه ننموده اند!

لازم است مسئولین آموزش و پرورش استان و سازمان سنجش و مسئولین فرهنگی استان ضمن پیگیری و برخورد قاطع با عاملان این هتک حرمت، از بانوانی که مورد اهانت قرار گرفته دلجویی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علوی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

اینها دنبال ایجاد فساد در جامعه هستن دنبال این کار خانواده ها آسیب میبینن و کودکان طلاق و…
دادستان باید باشدت با مفسدین برخورد کنه وگرنه نه هرهنگی میمونه نه خانواده ای

علیزاده یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

واقعا تاسف برانگیزه مااینهمه جوان شهید دادیم بخاطر حفظ چادر ناموسمون شرم از خانواده شهدانمیکنید خداشمارو لعنت کنه ماشمارو رهانمیکنیم دنبالتان هستیم اجاز نمیدیم هرکاری که دوست دارید تواین مملکت بکنید شرم برشما غرب پرستان بی وطن

احمدپور یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

۲۰۳۰ همینه دیگه گرگ های خائن درلباس میش نفوذ کردند درآموزش پرورش ما اون مدیر باید ازچنین مسئولیتی خلع بشه ما بچه هامون دست چه کسایی داریم میدیم خداشمارو هدایت کنه که خائن هستید به خون شهدا

مهدوی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

نفوذ یعنی همین اوینا دست گذاشتن روآموزش وپروش تا انسانهایی تابع توخالی پوچ وغرب گرا تحویل جامعه بدن انسانهایی که خالی از ایمان وایثار باشن اینا فقط استفاده ابزاری از زن رو دارن ترویج میدن تا مقاصد پوچشون برسن باید باین خائنین برخورد بشه

دادور یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

ان شاءالله از شفاعت حضرت زهرا سلام الله محروم شید که اینطوری چادر ازسر ناموس مردم برمیدارید خدالعنتتون کنه که از احتیاج این جوانها سوءاستفاده میکنید برای مقاصد پلیدتون حتما باید برخورد بشه وپیگیر باشد لطفا

قلی پور یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

واقعا بویی از ناموس پرستی وغیرت نبردید آموزش پرورش لاییک

رضایی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

فقط خدامیدونه بااین وطن فروشا وخائنین چه بلایی سر بچه هامون میخواد بیاد

علی پور یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

سند ۲۰۳۰ رو تو حلقومت میکنیم

رفتن به نوار ابزار