کد خبر : 99080
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402- 13: 15

خداحافظی علیزاده با اوقاف گیلان؛

حجت الاسلام”تدینی” مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان گیلان شد

حجت الاسلام”تدینی” مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان گیلان شد

مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه گیلان با حضور  معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور معرفی شد.

 

به گزارش گیلانستان، با حضور استاندار گیلان و معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه و با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، صبح امروز (شنبه) “حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی” به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان گیلان منصوب و معرفی شد.

 

استاندار گیلان در جلسه معرفی مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه این استان گفت: مسئولیت، امانت و تکلیفی است که بر دوش خدمتگزاران به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهاده شده است.

 

اسدالله عباسی افزود: باید از فرصت خدمت با در نظر گرفتن خدا، آموزه های دینی، منویات مقام معظم رهبری و در مسیر شهدای عظیم الشان با اجرای برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی، در خدمت به مردم ولایتمدار و ارزشمند کشور عزیزمان کوشا بود و رضایت خداوندبزرگ را کسب کرد.

 

وی با برشمردن آثار و برکات حوزه اوقاف و امور خیریه و تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ وقف در جامعه افزود: جامعه با وقف به سمت توسعه و تعالی حرکت می‌کند و این فرهنگ که آمیخته با آموزه های دینی ماست باید در جامعه تقویت شود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان با وجود بقاع متبرکه امامزادگان(ع) و مردمان خداجو به عطر ایمان و نور معنویت معطر و منور است، از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان قدردانی کرد و از مدیرکل جدید خواست با توجه به سوابق و تجارب خود در اوقاف و امور خیریه، بتواند از تمامی ظرفیت های استان مستعد گیلان برای ارتقای فعالیت های گسترده این نهاد بهره مند شود.

 

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام ویژه استاندار گیلان بر توسعه فعالیت های و فرهنگ غنی وقف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در طرحهای بسیار مهم از جمله در زمینه دانش بنیان، کار آفرینی ، اقتصاد دریا مبنا، کشاورزی ، دامداری ، تولید تجهیزات پزشکی ، کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده ادامه داد: این سازمان در سال گذشته و نیمه نخست امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال در طرح های اقتصادی مورد نیاز کشور و مردم مشارکت کرده است.

 

وی تصریح کرد: مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در امور اقتصادی برای کمک به دولت تا پایان سال نیز بیشتر خواهد شد.

 

در این جلسه با قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گیلان معرفی شد.

 

تدینی پیش از این مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استانهای سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان را  در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار