کد خبر : 41078
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398- 34: 11

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

حفظ امنیت اخلاقی خط قرمز سپاه ناحیه آستارا است

حفظ امنیت اخلاقی خط قرمز سپاه ناحیه آستارا است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، گفت: برخورد با ناهنجاری ها و حفظ امنیت اخلاقی، روحی و روانی شهروندان و محیط شهرستان خط قرمز سپاه ناحیه آستارا است.

به گزارش گیلانستان سرهنگ جهانبخش آرمان با اشاره به اینکه سپاه در تمامی زمینه ها با قدرت کامل فعالیت و ورود کرده و با هر گونه اقدامی که امنیت اخلاقی جامعه را تهدید کند برخورد قاطع می کند، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان مرزی آستارا با توجه به گردشگر پذیر بودن منطقه و ورود بیشمار مسافران داخلی و خارجی، در یک اقدام ضربتی از فعالیت برخی افراد که سبب ایجاد نگرانی در بین مردم و بدنام کردن بازار شهر مرزی آستارا  شده بود، برخورد کرده و موجبات رفع نگرانی مروم همیشه در صحنه و شهید پرور آستارا را فراهم کرد.

سرهنگ آرمان با تاکید بر اینکه هدف دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد تفرقه و ناامنی و تلاش برای افزایش ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران است، افزود: سپاه به عنوان یکی از حامیان اصلی امر به معروف و نهی از منکر،  علاوه بر فعالیت های فرهنگی در جامعه با عاملان ناهنجاری برخورد قاطع می کند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، تصریح کرد: فعالیت در عرصه فرهنگی بزرگترین جهاد است و نقش مهمی در مقابله با سیاست های خصمانه دشمن دارد.

آرمان، گفت: امواج حملات فرهنگی دشمن علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی شدت گرفته و می خواهند باور مردم را تغییر دهند تا شاید بتوانند به خواسته های خود برسند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار