کد خبر : 561
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

حکم تخریب سازه‌ های غیرمجاز در گردنه حیران صادر شد

حکم تخریب سازه‌ های غیرمجاز در گردنه حیران صادر شد

استاندار گیلان از تشکیل 46 پرونده تخلف در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز در گردنه حیران آستارا خبر داد و گفت: صدور حکم تخریب شش مورد سازه‌های غیرمجاز در این منطقه صادر شده است.

به گزارش در گیلان، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استانداری گیلان برطرف شدن موانع موجود در بخش زباله‌سوزهای استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در کشورهای دنیا زباله به عنوان ثروت تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم زباله‌های گیلان در آینده موجب تولید ثروت برای استان شود، افزود: در بخش مدیریت پسماند و مسایل زیست‌محیطی اقدام‌هایی صورت گرفته است.

استاندار گیلان اتخاذ تدابیر لازم درباره مدیریت زباله‌های انباشت شده را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای حفظ آینده گیلان باید مدیریت زباله‌ها اعمال شود.

وی فرهنگ‌سازی در مدیریت جمع‌آوری زباله‌ها و پسماند را نیازمند آموزش و برنامه‌ریزی صحیح دانست و گفت: مدیران مربوطه شهرستانی که در بحث مدیریت پسماند موفق عمل کردند باید تشویق شوند.

نجفی توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در کنار حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: در این زمینه اهتمام ویژه‌ای در استان وجود دارد.

وی درختکاری در ورودی و خروجی شهرهای گیلان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این زمینه می‌تواند از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد بهره‌مند شد.

استاندار گیلان در ادامه به ساخت ویلاهای غیرمجاز در گردنه حیران اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید حتی یک مورد پروانه ساختمانی جدید در منطقه حیران صادر نشده است.

وی با تصریح بر اینکه کمیته نظارتی گیلان برای مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در گردنه حیران تشکیل شده است، یادآور شد: تاکنون 46 پرونده تخلف در زمینه ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در گردنه حیران تشکیل شده است.

نجفی از صدور حکم تخریب سازه‌های غیرمجاز در گردنه حیران خبر داد و متذکر شد: حکم تخریب شش مورد سازه غیرمجاز در گردنه حیران صادر شده است.

به گفته وی، گشت‌های نظارتی به منظور حفاظت از اراضی کشاورزی و ملی در گردنه حیران آستارا و گیلان افزایش یافته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار