کد خبر : 43373
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398- 21: 11

طی ۱۱ روز گذشته؛

خدمت‌رسانی به ۴۲۵ زائر اربعین حسینی در ایلام

خدمت‌رسانی به ۴۲۵ زائر اربعین حسینی در ایلام

رئیس مرکز اورژانس گیلان از ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۲۵ زائر اربعین حسینی در مرز مهران و دره شهر ایلام خبر داد و گفت: امسال مأموریت اورژانس گیلان با رشد ۷۵ درصد همراه بوده است.

به گزارش گیلانستان دکتر پیمان اسدی اظهار کرد: تیم‌های فوریت‌ پزشکی اعزامی استان گیلان طی۱۱ روز گذشته حضور در منطقه دره شهر و مرز مهران ایلام بیش از ۴۲۵ نفر از زائران اربعین حسینی  خدمت امداد و درمانی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه اکثر این مراجعات و امدادرسانی ها بصورت سرپایی بوده است، افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفر به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل شدند.

دکتر اسدی به اشاره به رشد ۷۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس گیلان در این مدت، گفت: اورژانس گیلان از ۲۰مهر تا یکم آبان ماه دو تیم فوریت‌های پزشکی شامل چهار کارشناس به همراه دو دستگاه آمبولانس مجهز برای امدادرسانی به مناطق مرزی اعزام کرد.

رئیس اورژانس گیلان تأکید کرد: این تیم‌ها تا پایان بازگشت همه زوار اربعین حسینی در منطقه حضور داشتند.

وی در ادامه به خدمات رسانی به زائرین جمهوری آذربایجان نیز اشاره  و تصریح کرد: علاوه بر دو تیم اعزامی به ایلام، در استان گیلان نیز موفق به خدمت رسانی به بیش از ۸۰۰ زائر جمهوری آذربایجان که از مرز آستارا وارد ایران شده و عازم کربلای معلی بودند نیز شدیم.

اسدی با بیان اینکه در طول این مدت علاوه بر تیم‌های مستقر در ایلام چهار تیم فوریت‌های پزشکی برای انتقال مصدومین و بیماران گیلانی به ایلام اعزام شدند، ادامه داد: اورژانس گیلان در این مدت با اعزام شش تیم مجهز فوریت‌های پزشکی موفق به انتقال هشت مصدوم و بیمار از ایلام، تهران و اراک به استان برای انجام ادامه درمان در مراکز آموزشی درمانی گیلان شده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار