کد خبر : 93133
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد؛

خط کشی حدود ۱۵۰ کیلومتر از محورهای گیلان

خط کشی حدود ۱۵۰ کیلومتر از محورهای گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از خط کشی حدود ۱۵۰ کیلومتر از محورهای گیلان طی دو ماه گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۸ کیلومتر از راههای گیلان خط کشی شده است.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی نیک فهم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اجرای خط کشی محورهای استان در راستای ارتقای ایمنی تردد، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی به کاربران جاده‌ها صورت می‌پذیرد.

 

وی از خط کشی حدود ۱۵۰ کیلومتر از محورهای گیلان طی دو ماه گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۸ کیلومتر از راه‌های استان گیلان خط کشی شده که برای اجرای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از تداوم خط کشی محورهای استان تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: برنامه ریزی جهت اجرای ۲ هزار کیلومتر خط کشی تا پایان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

نیک فهم ادامه داد: خط کشی‌های صورت گرفته به تفکیک در ۴۱ کیلومتر از بزرگراه‌های استان، ۶۸ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی و ۳۹ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اجرا شده است.

 

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های ایمن بخشی به محورهای گیلان، افزود: در سال گذشته با تلاش راهداران استان گیلان خط کشی ۴۰۵۰ کیلومتر از محورهای استان صورت گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار