کد خبر : 86240
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

استاندار گیلان مطرح کرد:

خود را یک سپاهی می‌دانم/ دشمن از حضور موفق سپاه کنار مردم مستاصل شده است

خود را یک سپاهی می‌دانم/ دشمن از حضور موفق سپاه کنار مردم مستاصل شده است

.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس استان، ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و خصمانه پارلمان اروپا و قدردانی از زحمات و حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی، با سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

 

استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه اقدام خصمانه و کینه جویانه اتحادیه اروپا و کشورهای غربی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده استیصال دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دشمن وقتی در تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و ملت، فتنه، آشوب ها و اغتشاشات اخیر در کشور با شکست مواجه شد دست به این اقدام خصمانه و از روی ضعف و استیصال زد.

 

دکتر اسدالله عباسی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته و در مقابل اقدامات استکبار را ولایتمداری مردم با بصیرت و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت این نظام مقدس بر محور ولایت، خانواده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و نهادهای انقلابی است.

 

وی تصریح کرد: وقتی استکبار متوجه نقشه راه درست کشور بر پایه ولایت شد با تروریستی خواندن سپاه پاسداران اوج ضعف و شکست خود را نشان داد.

 

وی با تأکید بر لزوم توجه به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: دشمنی غرب و اتحادیه اروپا بر همگان مشخص است و این رفتار عجولانه و از روی ناتوانی اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده نقش این نهاد انقلابی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

 

استاندار گیلان تاکید کرد: دولت انقلابی و مردمی و سایر ارکان این کشور در کنار نهاد مردمی و انقلابی سپاه بوده و سپاه پاسداران را از خودمان می‌دانیم.

 

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس در شکست داعش و ایجاد امید و انگیزه در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان بیان کرد: مکتب سپاه پاسداران پیروی از امام راحل(ره)، منویات مقام معظم رهبری و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و این نهاد مقدس با شکست غده سرطانی داعش که محصول خود کشور آمریکا است، باعث ایجاد انگیزه و امید در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ویژه ملت‌های مسلمان شد.

 

دکتر عباسی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و تصریح کرد: دولت در تمامی عرصه‌ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا دست در دستان هم بر مشکلات فائق آمده و به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف کمک کنیم.

 

وی ادامه داد: بر خود وظیفه دانستم امروز به نمایندگی از دولت در استان گیلان به دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان آمده و حمایت مجموعه دولت در گیلان را از سپاه اعلام کرده و خود را یک سپاهی و بسیجی می‌دانیم.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه ثمره انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مردم ایران هیچگاه اقدامات سپاه در روزهای کرونایی، ساخت مسکن محرومین، زلزله، سیل و آبرسانی به روستاهای کشور را فراموش نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار