کد خبر : 91700
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402- 25: 14

رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد؛

دستگیری ۳۸ سارق سیم برق و کابل مخابرات در گیلان

دستگیری ۳۸ سارق سیم برق و کابل مخابرات در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۳۸ سارق و ۳ مالخر در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علیرضا حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

 

وی افزود: در پی اجرای طرح عملیاتی ۲ روزه مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گیلان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

 

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات‌های جداگانه، ۳۸ سارق و ۳ مالخر شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۴۴ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ حدادی عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سو ء استفاده سارقان عنوان کرد و اضافه کرد: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار